Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du angrer så går det jo faktisk ann å tatovere noe nytt over den. ;) Har 2 tatoveringer sjøl, og flere skla det bli. :D Et keltisk band rundt høyre arm, og dattera mi sitt navn på ryggen. :D

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Harry trenger ikke bety fælt. Må innrømme at jeg tenkte "hehe" med en gang, men så husket jeg på at jeg en gang i tiden synes det var litt tøft å se en kar som hadde tatovert fjesene til gutta i KISS på hele ryggtavla :lol:

Skrevet

Totoveringer er ikke helt min greie, men jeg har da sett på enkelte Miami-LA Inc. episoder og mange ganger kan tatoveringer være flott kunst. Mitt problem med tatoveringer er at jeg idag ofte ikke liker det samme som jeg gjorde da jeg var i 20-årene og det kan jo være litt kjedelig når det gjelder akkurat tatoveringer. Jeg hadde iallefall vært litt forsiktig med hvor jeg hadde valgt å ha en tatovering.

Skrevet
Skal ikke si noe, har gått og hatt lyst til å ha setningen "Freude Am Fahren" som min første tattis ganske lenge nå...

Good for you!

Du får ta det i kinesiske tegn da vettu.. Virker som det er populært.

Jeg hadde ikke tattoert kinesiske tegn på meg om jeg hadde fått spenn... Heller ikke tribal... Maken til møkk.

Skrevet

dette var bra!! ikke noen gang tenk på å angre! alle lever bare 1 gang! hal selv 13 tatoveringer, å angrer ikke! lever kunn 1 gang! så lev det ut:D

Skrevet

se her ja, mye mer positiv respons enn jeg hadde forventet av selv BMW entusiaster... men ja, man lever en gang...

er ikke no fan av kina-mekk og tribal's sjæl så...

Skrevet

Fikk lyst til og ta tatovering nå gitt, tenkte på litt mere seriøst enn det der, kanskje BMW merket, og fin løkkeskrift under hvor det står : "The ultimate Driving Machine" som ligger i en bue med bmw logoen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...