Astri Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Om du angrer så går det jo faktisk ann å tatovere noe nytt over den. Har 2 tatoveringer sjøl, og flere skla det bli. Et keltisk band rundt høyre arm, og dattera mi sitt navn på ryggen.
gkw89 Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 sant det ja... men det tenker jeg hvertfall ikke på nå, for nå skal den synes =) heheh
Tomsti Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 ganske harry ja, men skal ikke si så mye sjøl på den fronten! For jeg har tatovert gitaren min på bakleggen..
gkw89 Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 er lov å være litt harry da heheh
Simpel Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Det gjør ingenting at det er harry, så lenge det er gøy! Fin tatovering.
EirikL Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Harry trenger ikke bety fælt. Må innrømme at jeg tenkte "hehe" med en gang, men så husket jeg på at jeg en gang i tiden synes det var litt tøft å se en kar som hadde tatovert fjesene til gutta i KISS på hele ryggtavla
JulianS Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Jeg tatoverte rett og slett ei badeand jeg gakk gakk
-Roger- Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Jeg tatoverte rett og slett ei badeand jeg gakk gakk Og jeg tatoverte en kattepus
Fredrik Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Totoveringer er ikke helt min greie, men jeg har da sett på enkelte Miami-LA Inc. episoder og mange ganger kan tatoveringer være flott kunst. Mitt problem med tatoveringer er at jeg idag ofte ikke liker det samme som jeg gjorde da jeg var i 20-årene og det kan jo være litt kjedelig når det gjelder akkurat tatoveringer. Jeg hadde iallefall vært litt forsiktig med hvor jeg hadde valgt å ha en tatovering.
noekult Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Skal ikke si noe, har gått og hatt lyst til å ha setningen "Freude Am Fahren" som min første tattis ganske lenge nå...Good for you! Du får ta det i kinesiske tegn da vettu.. Virker som det er populært. Jeg hadde ikke tattoert kinesiske tegn på meg om jeg hadde fått spenn... Heller ikke tribal... Maken til møkk.
spaix Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 dette var bra!! ikke noen gang tenk på å angre! alle lever bare 1 gang! hal selv 13 tatoveringer, å angrer ikke! lever kunn 1 gang! så lev det ut:D
gkw89 Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 se her ja, mye mer positiv respons enn jeg hadde forventet av selv BMW entusiaster... men ja, man lever en gang... er ikke no fan av kina-mekk og tribal's sjæl så...
EirikL Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Kanskje jeg skulle få Supermannlogo på skulderen? Eller "Insert coin" med pil ned på korsryggen?
ZhilleN Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Fikk lyst til og ta tatovering nå gitt, tenkte på litt mere seriøst enn det der, kanskje BMW merket, og fin løkkeskrift under hvor det står : "The ultimate Driving Machine" som ligger i en bue med bmw logoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå