Simons Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 den har vært hos motortecnik i skien det så det var det å jeg har alt av papirer på den, men bare kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Ble litt sjokkert av denne prisen her, MEN hvis du påstår at dette er en ACS, vil jeg ha beviser på dette som viser faktisk at dette er en ACS orginal som du nevner. Er dette en orginal ACS så er den nok hvert opp mot det slaget der av pris ja, også med tanke på km. Apporopo km, grunnen til lav km, er det fordi denne har stått på museum i Tyskland, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 den har vært hos motortecnik i skien det så det var det å jeg har alt av papirer på den, men bare kom med bud Hva har Schmiedmann/Motortecnik med bilens originalitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Hehe...sorry..Ut ifra den informasjonen som har kommet frem her, så har jeg ingen tro på at dette er en orginal ACS...Trenger egentlig bare å se på bildene, for å skjønne det...for meg ser denne "hjemmesnekra" ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Har ikke denne vært ute til salgs her inne før, med akkurat samme regla om hvorvidt dette er org acs-vare eller ei? Første bud når du selger en originalbil er å selge en ORIGINAL bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Orginal!?! Noen som er litt lurt her vel? De bildene og dokumentene pluss infoen er ikke mye verdt. Kunne fint ha dokumentert slikt selv på ark jeg også...... Men men..... ingen har sagt at det ikke er lov å prøve seg, får han solg så får han solgt. 200.000,- for denne bilen hadde jeg ALDRI gitt. Mene å huske jeg har sett denne her ute på forumet tidligere også, men mulig jeg tar feil. Men skal den selges som original, så bør den være 100% orginal da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Flott bil dette! Gikk før her i Nord-Norge når jeg vurderte den, og det er ingen spesiellt ACS utgave. men en helt vanlig 328 med ettermonterte dekaler. Sett en realistisk pris på den, så får du den solgt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Sjekket opp chassinr, bilen har ikke vært tatt hos bmw av ac-schnitzer hvertfall. Uansett så er også merket feil plassert ut fra plasseringen som ACS hadde på sin(står for høyt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Dette er jo en sinnsykt pen og velholdt 328i med lav km stand ihvertfall,det kan ingen nekte på.. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 syns det er alt for drøyt og sette en bil til den prisen du kunne jo risikere og lure noen !!! hadde digget meg om du hadde havnet i retsak pga dette. det er jo rett og slett forfalskning !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Kan jeg spørre hva du ga for bilen når du kjøpte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Er dette samme bil? http://bimmers.no/viewtopic.php?t=48299 ... ht=31000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 syns det er alt for drøyt og sette en bil til den prisen du kunne jo risikere og lure noen !!! Selger står da fritt til å sette akkurat den prisen han selv vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Selger kan selge den for hva enn han vil, Men han lyver om hvilken stand bilen er i! Og at det er ACS-bil.. noe det ikke er! Så prisen faller litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Er dette samme bil?http://bimmers.no/viewtopic.php?t=48299 ... ht=31000km Ja der er den tråden jeg hadde i tankene ja. Samme bil det. Så den er kjørt 40k på 2 år da hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg