Eksos Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Standardbilene på GT5 er ikke særlig grafikk på, men premiumbilene, NAM! Om du sammenligner med det her bildet feks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 GT 5 har også 1000 biler, hvor mange har Forza? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Godt under halvparten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 .. men i forza har vel alle bilene interiør? Dessuten.. 50 av de tusen er vel variasjoner over Skyline. Er det virkelig så festlig å teste forskjellen på 93 og 94-modellen? En god del andre er vel også moro kun for de som har den i virkligheten.. ingen som synes det er gøy å kjøre suzuki wagon R eller en bil fra 1880 sånn egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 .. men i forza har vel alle bilene interiør?Dessuten.. 50 av de tusen er vel variasjoner over Skyline. Er det virkelig så festlig å teste forskjellen på 93 og 94-modellen? En god del andre er vel også moro kun for de som har den i virkligheten.. ingen som synes det er gøy å kjøre suzuki wagon R eller en bil fra 1880 sånn egentlig.. Forza har i tilleg biler som faller i smak for folk utenfor Japan ! Er ikke alle som er intr i 500 forskjellige skyliner som du sier Er også ufattelige mange yariser og andre småbiler. Er forsåvidt greit det, om man tar med sportsmodellen av dem, og ikke 10 andre versjoner med 1,2 liters motorer Jeg syns GT5 er knakanes spill! Hadde dem bare hatt bilene og motorlydene til forza På GT5 så har min v10 R8 samme motorlyd som en trimma 240 estate :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 1000 biler er bare idiotisk. 200 hadde fortsatt vært mange, og de kunne brukt tiden på å finpusse disse istedet. I tillegg er det dustete at en fortsatt må kjøre de kjipe bilene i starten. Ingen har lyst til det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Ja, men hvis det bare skulle ha vært 200 stk. Så hadde det bare vært ricers der! Og det er ikke gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Kommer det Forza 4 ? Etter et meget kjapt google søk: http://ve3d.ign.com/articles/news/55393/Forza-Motorsport-4-E3-2010-Gameplay-Movie Så ser det slik ut release date 2011.12.31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 release date 2011.12.31 Det har gått sport etter å legge ut teasere lenge på forhånd nå. GT5 satte jo standarden for uthaling.. Personlig gleder jeg meg skikkelig til Dirt 3! Teaser: Trengs vel ikke si at jeg er litt svak for Gruppe B.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Ser noen nevner at det er 1000 biler på gt5.. Hvor er de? Hvis jeg går på dealership så finner jeg ikke akkurat mange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Ser noen nevner at det er 1000 biler på gt5..Hvor er de? Hvis jeg går på dealership så finner jeg ikke akkurat mange Premiumbilene er på dealership ca 200 Resten er på used dealership, den lista forandrer seg hele tiden så du må være på vakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Ok, har selvfølgelig visst om used dealership men mitt intrykk er hvertfall ikke at det finnes 800 forskjellige varianter der. Det er mye de samme type bilene som går opp igjen der inne. Blant bmw'er er det en M3 04 modell og en m3 gtr fra 03... Ellers er det mye de samme lancer osv.. Har for eksempel aldri funnet en e36, e30 e.l... Det er litt dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ollie78 Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 99 forskjellige Hondaer 15 forskjellige Daihatsu 95 forskjellige Mazda'er 71 forskjellige Mitsubishi 135 forskjellige Nissan KUN 18 Bmw'er Og 1031 biler totalt, vet dem er asiatere disse som lager spillet, men herregud. Får ræva ut av Østen og se dere om..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Hvis du kjører et løp og går på used dealership, kommer det opp noe nytt hver gang, veldig stort utvalg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Hvis du kjører et løp og går på used dealership, kommer det opp noe nytt hver gang, veldig stort utvalg!! Ja, jeg går inn hele tiden jeg, men som sagt så er det veldig mye av de samme bilene som går opp igjen. Synes det var en litt idiotisk måte og gjøre det på. Hvis jeg vil kjøpe meg en e30 m3 så burde jeg kunne gjøre det når jeg vil og ikke bare den ene gangen den poppet frem i en salgsannonse i løpet av de 500 timene jeg spilte spillet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå