Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om bilen har vært eid av en her på forumet, men jeg er langt fra sikker. Kjedelig at en sånn klassiker blir brukt på denne måten. Kunne han ikke ha brukt en gammel Datsun i stedet.

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er ihvertfall ingen vei å kjøre slik på det der. Får håpe de i bilen ikke får varige men. Må si jeg blir lettere irritert over hvor mye synsing enkelte vitner og journalister tillater seg selv å gjøre. Er vel liten tvil om at dette har gått en del for fort, men jeg ser for eksempel ikke relevansen i at bilen bråket litt f. eks.

Skrevet

M3, også i E30-form, er lagd for å brukes. Synd det gikk galt denne gangen.

Jeg vil tro dette er en BMWCCN-bil, men det får tida vise. BMW-miljøet i Norge er ikke veldig stort...

At øyenvitner synes at en bil grisekjøerer trenger ikke nødvendigvis bety at den gjør det. Høyt turtall og rask aksellerasjon kan ofte oppfattes som råkjøring selv om det ikke går spesielt fort...

Skrevet
jeg ble anmeldt i militæret for å råkjøre bare fordi jeg bånna førstegir på min e30 320 med litt frieksos.. hørtes klikk ut.. men var ikke over fartsgrensen på veien jeg kjørte inn på.. høy motorlyd blir ofte høy fart også.. vet ikke hva som har skjedd her, men virker som de kjørte litt tulling som det kommer fram i avisa.. synn å miste en e30 m3l..

det kommer vel inn under uvettig kjøring?ble stoppet en gang når jeg ga bånn gass i første gir, men passerte ikke 30km/t...og begrunnelsen til politiet var at det var uvettig kjøring..hmm..

Hehe, det pleier jeg å gjøre hver gang onkel har stoppet meg og jeg skal kjøre avgårde igjen. Tømmer girene til jeg når fartsgrensa. Og bremser ikke for hverken svinger eller rundkjøringer om jeg ikke må :P

Blir aldri stoppet på nytt...

Ang fart/lyd misforståelser så har jeg selv fått fingeren av folk når jeg har tømt 1. og 2. gir i 60 sona med en 316 :?

Skrevet

Ingen BMWCCN bil det her. Bilen var nyrestaurert og original og gutta dro av ifm ute for å ta bilder mtp salg er hva jeg har hørt.

Begge ble sendt til sjekk på sykehuset..

Skrevet

Sånn går det når man kjører pizzabiler med diesel til daglig, og skal teste helgebilen litt på regnvåte riksveier....

Lærepengen her er vel at grisekjøring gjør man på bygdeveier med lite trafikk, ikke veier der turgåere, journalister og annet rask ferdes.

Skrevet

Å hva vet du om at han kjører pizzabil til vanlig? Kunne likeså greit ha vært Martin Schanke som kjørte den bilen. Alle kan gjøre feil, selv vel rutinerte sjåfører.

Skrevet
Å hva vet du om at han kjører pizzabil til vanlig? Kunne likeså greit ha vært Martin Schanke som kjørte den bilen. Alle kan gjøre feil, selv vel rutinerte sjåfører.

Nei, det kunne det så langt ifra vært. Alle kan gjøre feil, men rutinerte sjåfører ender ikke i slike situasjoner av den enkle grunnen av at da er de ikke rutinerte sjåfører. Rutinerte førere ender ikke i slike forferdelige tilfeller...

Skrevet
Må si jeg blir lettere irritert over hvor mye synsing enkelte vitner og journalister tillater seg selv å gjøre. Er vel liten tvil om at dette har gått en del for fort, men jeg ser for eksempel ikke relevansen i at bilen bråket litt f. eks.

Enig i hva du sier, og dette gjelder noen av forumbrukerne her inne også. Alle skal virke såååå fornuftige og voksne, men vi har alle våre svin på skauen..

Moralprekenen kan vel kanskje drøyes frem til det er fastsatt hva som faktisk har skjedd? Ingen av oss vet hvor fort dette har gått.

Rutinerte førere ender ikke i slike forferdelige tilfeller...

Det avhenger av hva du mener med rutinert..

Rutinert som i "god til å kjøre" eller rutinert som i "kjører alltid pent og pyntelig uten å ta noen form for sjanser"?

Skrevet
Ingen BMWCCN bil det her. Bilen var nyrestaurert og original og gutta dro av ifm ute for å ta bilder mtp salg er hva jeg har hørt.

Begge ble sendt til sjekk på sykehuset..

Nå slipper de å ta bilder,kan legge ved avisbildene 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...