Gå til innhold

2010 E92 320i Limited Sport Edition.. Oppdaterte bilder!


BMWBølla
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

grom bil da. bare dumt bilen ikke er lemansblå siden du har blå sømmer. skulle hatt hvite siden det er hvit bil :) men det er upraktisk da. blir jo "sorte" fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grom bil da. bare dumt bilen ikke er lemansblå siden du har blå sømmer. skulle hatt hvite siden det er hvit bil :) men det er upraktisk da. blir jo "sorte" fort.

Hehe, sant det og jeg var inne på tanken, hadde tilogmed fått metallic lakk gratis da det var inkludert i Limited Sport Edition pakka, MEN, frua ville ha hvit og da ble det hvit.. :oops:

Ikke for det, jeg er veldig fornøyd med fargen og lettere å holde enn jeg hadde trodd!

-Flobben, photoshoot hadde vært kult, ta det når jeg har fått på sommerskoa 8)

Mulig fetter´n min kjøper seg en E90 LCI også, så da kan vi nesten ta et lite treff, hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grom bil da. bare dumt bilen ikke er lemansblå siden du har blå sømmer. skulle hatt hvite siden det er hvit bil :) men det er upraktisk da. blir jo "sorte" fort.

Hehe, sant det og jeg var inne på tanken, hadde tilogmed fått metallic lakk gratis da det var inkludert i Limited Sport Edition pakka, MEN, frua ville ha hvit og da ble det hvit.. :oops:

Ikke for det, jeg er veldig fornøyd med fargen og lettere å holde enn jeg hadde trodd!

-Flobben, photoshoot hadde vært kult, ta det når jeg har fått på sommerskoa 8)

Mulig fetter´n min kjøper seg en E90 LCI også, så da kan vi nesten ta et lite treff, hehe :wink:

kult... hadde vært rått å fått til en black and white shoot. Mine sommersko er på, mangler bare poleringsrunden, men den er på gang i løpet av kort tid etter påske. Skal på fjellet i påsken og da blir bilen stående i oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..

Tusen takk, veldig fornøyd med fargen ;)

Tenkte å ta noen bedre bilder en dag å legge ut, med speilrefleks kanskje så får man sett litt mere helhet i ting og tang..

Har rabatt hos GS bildeler gjennom jobben, tror jeg ga ca. 500,- for nyrene?? Mulig jeg husker feil..

Tror de er billigst hos GS uansett + veldig fornøyd med service der.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, føler den ble riktig utstyrt, synes det var viktig å få den sånn jeg selv ville og med kanskje litt mere ekstrautstyr enn strengt talt nødvendig siden jeg valgte å bestille bil "etter eget hode" :)

Og ja, smilet sitter løst ;)

Gleder meg til å få på sommerhjula!

Runda forresten 3.000km i helga etter 6mnd på veien, blir nok mere kjøring i vår / sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Yep, da leverte jeg bilen min til Bavaria - Autozentrum idag for montering av Hartge eksos :)

(Og bytte av idrive, men det er en annen sak..)

Gleder meg til å hente bilen imorra, og spent på resultatet!!

Poster bilder iløpet av helga - som skal bli knall ifølge værmeldinga ;)

Sees vel på treff søndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...