flobben Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 du kan ikke sette på sorte nyrer uten å komme med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Pssst... Se på side 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 grom bil da. bare dumt bilen ikke er lemansblå siden du har blå sømmer. skulle hatt hvite siden det er hvit bil men det er upraktisk da. blir jo "sorte" fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Pssst... Se på side 1 aha.... sett så mange ganger på tråden så trodde ikke første side innehold noen nye sikleobjektet. @Bølla, ble veldig bra dette. Du får gi beskjed hvis du vil ha photoshooten en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 grom bil da. bare dumt bilen ikke er lemansblå siden du har blå sømmer. skulle hatt hvite siden det er hvit bil men det er upraktisk da. blir jo "sorte" fort. Hehe, sant det og jeg var inne på tanken, hadde tilogmed fått metallic lakk gratis da det var inkludert i Limited Sport Edition pakka, MEN, frua ville ha hvit og da ble det hvit.. Ikke for det, jeg er veldig fornøyd med fargen og lettere å holde enn jeg hadde trodd! -Flobben, photoshoot hadde vært kult, ta det når jeg har fått på sommerskoa Mulig fetter´n min kjøper seg en E90 LCI også, så da kan vi nesten ta et lite treff, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 grom bil da. bare dumt bilen ikke er lemansblå siden du har blå sømmer. skulle hatt hvite siden det er hvit bil men det er upraktisk da. blir jo "sorte" fort. Hehe, sant det og jeg var inne på tanken, hadde tilogmed fått metallic lakk gratis da det var inkludert i Limited Sport Edition pakka, MEN, frua ville ha hvit og da ble det hvit.. Ikke for det, jeg er veldig fornøyd med fargen og lettere å holde enn jeg hadde trodd! -Flobben, photoshoot hadde vært kult, ta det når jeg har fått på sommerskoa Mulig fetter´n min kjøper seg en E90 LCI også, så da kan vi nesten ta et lite treff, hehe kult... hadde vært rått å fått til en black and white shoot. Mine sommersko er på, mangler bare poleringsrunden, men den er på gang i løpet av kort tid etter påske. Skal på fjellet i påsken og da blir bilen stående i oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpinwhite Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Lekker bil i helt rikitig farge Får jeg spørre om prisen på de sorte nyrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Hmm.. Tusen takk, veldig fornøyd med fargen Tenkte å ta noen bedre bilder en dag å legge ut, med speilrefleks kanskje så får man sett litt mere helhet i ting og tang.. Har rabatt hos GS bildeler gjennom jobben, tror jeg ga ca. 500,- for nyrene?? Mulig jeg husker feil.. Tror de er billigst hos GS uansett + veldig fornøyd med service der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Flott bil, riktig utstyrt! Regner med du sittter med smilet hver gang du setter deg inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Tusen takk, føler den ble riktig utstyrt, synes det var viktig å få den sånn jeg selv ville og med kanskje litt mere ekstrautstyr enn strengt talt nødvendig siden jeg valgte å bestille bil "etter eget hode" Og ja, smilet sitter løst Gleder meg til å få på sommerhjula! Runda forresten 3.000km i helga etter 6mnd på veien, blir nok mere kjøring i vår / sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Oida, dette var en utrolig fin bil! Ble skikkelig tøft med sorte nyrer og spoileren. Hadde nok blitt tøft med forsiktig senk og noen skikkelige kantfelger Du må ta med denne på vårmønstringa 25. april! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 Thanx spruddel! Hyggelig Noe senk og andre felger har vært gjennom hue gitt, troooor ikke det blir noe av men.. Ser ut som jeg ryker på Hartge eksos da, prøve å få til før 25 april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Yep, da leverte jeg bilen min til Bavaria - Autozentrum idag for montering av Hartge eksos (Og bytte av idrive, men det er en annen sak..) Gleder meg til å hente bilen imorra, og spent på resultatet!! Poster bilder iløpet av helga - som skal bli knall ifølge værmeldinga Sees vel på treff søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 NY-DE-LIG vogn!!! Hvit og M-pakke er rett og slett flott; og "sport edition" setene med blå søm passer jo helt utmerket. Og angående senk; her er en med H&R fjærer http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=377944 ser på bmw.no at også E90 kommer med "sport edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Utruuuulig fin bil !!! Ville ikkje gjort noe med den hadde eg vore deg.. Kanskje senke 30/30 - Men hold den original ellers! GROMVOGN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå