EirikL Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Forrige eier må jo ha noen nisser på loftet når han fjerner spylepumpene på bilen BBS RC på E39 med M-plast er en sykt pen kombinasjon. Synd hvis felgene er så skadet at du må bytte dem. Men da håper jeg du bytter dem i nye RC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 ja folk gjør mye merkelig... du skulle sett hvordan de hadde kobla grøft lysa... som jeg forresten ikke har fått til å funke enda... så skal feilsøke der... har selvsagt kjøpt nye kontakter som jeg skal koble på og tre på krympe strømpe... men går ikke så fort når en har en sønn på 1,5 år og en gravid kone... så må bare ta det når jeg får tid.. en bør bli bra når jeg blir ferdig.. skal legge ut litt bilder etterhvert som ting skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2009 ser fram til våren nå.. da blir det lakkering og litt mer m-optikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Så jo riktig pen ut den der, fin lyd i V8'er kan jeg skrive under Flott å se at det er flere som tar vare på disse og har noen prosjekter å holde på med for å få den 100%. Har selv en 97 535ia med noe småplukk som skal taes før sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 ja enig.. veldig morro bil.. men skal sies at den liker bensinen sin... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 At disse åtterene liker bensin er det ingen tvil om, men alt i alt syns jeg faktisk ikke forbruket er så aller værst. Jeg klarer meg på langkjøring med min 535i på rundt 0,8-0,9 l/mil, mens ett relativt blandet forbruk viser 1,1-1,3 l/mila alt ettersom hvor ivrig jeg er til å komme opp i fart. Forøvrig er dette biler vi bør ta vare på slik at det får en god annenhåndsverdi. Jeg har en mappe med dokumentasjon på km, servicer, reparasjoner osv. omtrent helt fra bilen var ny. Denne følger jeg opp til punkt og prikke den dag i dag også. Hvor ofte bør det gjøres service på disse bilene forresten? Antar at det er relativt likt på 535i og 540i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 ja bilen har dessverre ikke komplett service hefte på denne, men jeg har lest av km standen både i lysmodulen, instrumentet og alle andre steder det står, og det ser ut som den stemmer ihvertfall.. så da er den gått 223000km. men jeg holder på å shine den med diverse småtteri.. pluss at jeg vil ha full m-optikk... blir bra når jeg er ferdig... når det gjelder forbruket er det ikke noe problem å bruke 2 liter på mila på små kjøring, men på lang kjøring bruker jeg også 0,8-0,9 på mila og det er jeg fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 da blir det snart litt lakkering.... blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Lekker bil! Liker kombinasjonen med svart og BBS RC =) meget kledelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 her er noen nye bilder av bilen... nå er jeg så å si i mål!! utrolig morsom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Hehe, du fikk med bildet av toppfarta ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 sinnsykt pen e39! med riktig motor også hvilken eksos gikk du for? hvordan er lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Må bare si at lyden i den er sykt rå. Skikkelig fint snerr i den. Tror det er Supersport eksos på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Sinnsykt nice ! Er det den 19" bbs LM kopi pakka som GS selger? Vurderer de selv til våren=) Helt nydelig ! MEN, du burde få deg ett sånt isopor innlegg i bakfangern så sitter den jevnt hele veien=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 ja de heter GS silvertrack 19" mangle senter koppene da.. de er ikke kommet enda.. hehe... eksosen er SuperSprint.. kjøpt på koed.no passa veldig bra, litt modifikasjoner måtte til, kjøpte ett rør og fjerna mellompotta også så er veldig fin lyd nå ja!! tenkte å ta ut innmaten i kattene etterhvert også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå