Gå til innhold

96 Bmw 540ia nye bilder... s.5 Til Salgs!

paukri
 Share

Anbefalte innlegg

Forrige eier må jo ha noen nisser på loftet når han fjerner spylepumpene på bilen :lol: BBS RC på E39 med M-plast er en sykt pen kombinasjon. Synd hvis felgene er så skadet at du må bytte dem. Men da håper jeg du bytter dem i nye RC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja folk gjør mye merkelig... du skulle sett hvordan de hadde kobla grøft lysa... som jeg forresten ikke har fått til å funke enda... så skal feilsøke der... har selvsagt kjøpt nye kontakter som jeg skal koble på og tre på krympe strømpe... men går ikke så fort når en har en sønn på 1,5 år og en gravid kone... så må bare ta det når jeg får tid.. en bør bli bra når jeg blir ferdig.. skal legge ut litt bilder etterhvert som ting skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

At disse åtterene liker bensin er det ingen tvil om, men alt i alt syns jeg faktisk ikke forbruket er så aller værst. Jeg klarer meg på langkjøring med min 535i på rundt 0,8-0,9 l/mil, mens ett relativt blandet forbruk viser 1,1-1,3 l/mila alt ettersom hvor ivrig jeg er til å komme opp i fart. Forøvrig er dette biler vi bør ta vare på slik at det får en god annenhåndsverdi. Jeg har en mappe med dokumentasjon på km, servicer, reparasjoner osv. omtrent helt fra bilen var ny. Denne følger jeg opp til punkt og prikke den dag i dag også.

Hvor ofte bør det gjøres service på disse bilene forresten? Antar at det er relativt likt på 535i og 540i.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja bilen har dessverre ikke komplett service hefte på denne, men jeg har lest av km standen både i lysmodulen, instrumentet og alle andre steder det står, og det ser ut som den stemmer ihvertfall.. så da er den gått 223000km. men jeg holder på å shine den med diverse småtteri.. pluss at jeg vil ha full m-optikk... blir bra når jeg er ferdig...

når det gjelder forbruket er det ikke noe problem å bruke 2 liter på mila på små kjøring, men på lang kjøring bruker jeg også 0,8-0,9 på mila og det er jeg fornøyd med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 5 months later...

ja de heter GS silvertrack 19" mangle senter koppene da.. de er ikke kommet enda.. hehe...

eksosen er SuperSprint.. kjøpt på koed.no passa veldig bra, litt modifikasjoner måtte til, kjøpte ett rør og fjerna mellompotta også så er veldig fin lyd nå ja!! tenkte å ta ut innmaten i kattene etterhvert også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...