Ron Jeremy Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Gratulerer med bil! Husker du var fersk og relativ ung her inne på bimmers, fikk litt pepper da, men morro at du er her ennå, og still going strong! Blir spennende å følge prosjektet ditt! Lykke til. Hva slags farge og utstyr, model er dette her forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Gratulerer med bil!Husker du var fersk og relativ ung her inne på bimmers, fikk litt pepper da, men morro at du er her ennå, og still going strong! Ja, og ikke minst hvor fort tiden har flydd.. 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009...2010.. Gratulerer så mye med flott førstebil. Å få bilen i riktig teknisk stand er en fin begynnelse og det eneste riktige. Kosmetiske ting kommer så fort ting er på stell. Hold oss oppdatert med jobbing fremover. Hvordan går det med lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Gratulerer med bil Steffen:) Ser ut som et bra prosjekt dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 btw, når du får tilbakeslag i filteret så får bilen for lite bensin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Takk for svar alle! Fargen er jeg usikker på! det er ikke orginal fargen, den er diamantsvart til vanlig, men denne er litt lysere. Utstyr er det ikke mye av, desverre. Elspeil, eltakluke, store høytaler pakka.. Det er vel det, som er og nevne igrunn. Det er en 92 modell bil, men 91 eller 90 motor! Ron Jeremy: Ja, ble en del pepper da ja, hehe.. Tiden har flydd, enda godt er det! Har jo gått rundt og klødd i fingra etter og få lappen siden jeg fikk 02n, nå er det helt ille egentlig. Godt det bare er rundt 6mnd igjen! Skal teste ny LMM i morgen, så er det problemet blir jeg mildt sagt UTROLIG fornøyd! Da skal bilen på bukk, og foringer osv. skal gås over, sjekke at det går ann og små bruke den litt. Fått bytta plugger og fått på noe hjul i dag, så det hjelper jo litt.. Blir en god vask og polering til helga. Takk for gratulasjoner! Jeg begynner og bli mere og mere fornøyd nå, selvom den står på århundrets kjipeste felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Gratulerer med bil! Sikkert morsom førstebil dette her Sveisa diff på denne, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Gratulerer med bil!Sikkert morsom førstebil dette her Sveisa diff på denne, sant? Takk takk! Ja, blir nok morsom! Sitter sveisa nå ja, men har en M3 diff jeg skal ha på, må bare få betalt han som eier den først.. Er det forskjellig utveksling på M3 og 325 forresten? noen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Grattis med bil Steffen.. Denne ser jo fin ut! Hold oss oppdaterte med bilder og updates Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Takk takk! Skal gjøre det! Blir nok noen bilder av den i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Både M3 og 325 har 3,15 utveksling Mi gleder oss til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Både M3 og 325 har 3,15 utveksling Mi gleder oss til bilder Ah, sweet. Da blir det ikke noe dritt utveksling, det er bra! Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Er ikke 325 diff på denne, er 320 lille diffen mener jeg. Må vel nesten finne meg en ny vinter bil jeg nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Takk for svar alle! Fargen er jeg usikker på! det er ikke orginal fargen, den er diamantsvart til vanlig, men denne er litt lysere. Utstyr er det ikke mye av, desverre. Elspeil, eltakluke, store høytaler pakka.. Det er vel det, som er og nevne igrunn. Det er en 92 modell bil, men 91 eller 90 motor! Ron Jeremy: Ja, ble en del pepper da ja, hehe.. Tiden har flydd, enda godt er det! Har jo gått rundt og klødd i fingra etter og få lappen siden jeg fikk 02n, nå er det helt ille egentlig. Godt det bare er rundt 6mnd igjen! Skal teste ny LMM i morgen, så er det problemet blir jeg mildt sagt UTROLIG fornøyd! Da skal bilen på bukk, og foringer osv. skal gås over, sjekke at det går ann og små bruke den litt. Fått bytta plugger og fått på noe hjul i dag, så det hjelper jo litt.. Blir en god vask og polering til helga. Takk for gratulasjoner! Jeg begynner og bli mere og mere fornøyd nå, selvom den står på århundrets kjipeste felger.. Er slik det er, men hyggelig at du har blitt, og nå begynner ting å nærme seg som du sier. så nå er det bare å kose seg og bygge en flott E36, vi kommer til å følge med vettu. Men 92 mod bil med 90/91 model motor, M50B25 kom vel i 91, det er 24V du har og ikke den gamle motoren antar jeg? Lysere sortfarge enn diamantsort, hmm, der datt jeg ut, meg bekjent er denne litt grå, trodde ikke det var noe lysere sort farge enn dette, kun mørkere? Nåvel, det er jo mindre viktig bare du liker den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Takk for svar alle! Fargen er jeg usikker på! det er ikke orginal fargen, den er diamantsvart til vanlig, men denne er litt lysere. Utstyr er det ikke mye av, desverre. Elspeil, eltakluke, store høytaler pakka.. Det er vel det, som er og nevne igrunn. Det er en 92 modell bil, men 91 eller 90 motor! Ron Jeremy: Ja, ble en del pepper da ja, hehe.. Tiden har flydd, enda godt er det! Har jo gått rundt og klødd i fingra etter og få lappen siden jeg fikk 02n, nå er det helt ille egentlig. Godt det bare er rundt 6mnd igjen! Skal teste ny LMM i morgen, så er det problemet blir jeg mildt sagt UTROLIG fornøyd! Da skal bilen på bukk, og foringer osv. skal gås over, sjekke at det går ann og små bruke den litt. Fått bytta plugger og fått på noe hjul i dag, så det hjelper jo litt.. Blir en god vask og polering til helga. Takk for gratulasjoner! Jeg begynner og bli mere og mere fornøyd nå, selvom den står på århundrets kjipeste felger.. Er slik det er, men hyggelig at du har blitt, og nå begynner ting å nærme seg som du sier. så nå er det bare å kose seg og bygge en flott E36, vi kommer til å følge med vettu. Men 92 mod bil med 90/91 model motor, M50B25 kom vel i 91, det er 24V du har og ikke den gamle motoren antar jeg? Lysere sortfarge enn diamantsort, hmm, der datt jeg ut, meg bekjent er denne litt grå, trodde ikke det var noe lysere sort farge enn dette, kun mørkere? Nåvel, det er jo mindre viktig bare du liker den. Da er det 91 motor Mulig jeg tar litt feil på fargen, men skal finne utav det. Var jo synd det var 320 diff og slikt på den.. Da er vel drivaksler og alt anderledes da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Takk for svar alle! Fargen er jeg usikker på! det er ikke orginal fargen, den er diamantsvart til vanlig, men denne er litt lysere. Utstyr er det ikke mye av, desverre. Elspeil, eltakluke, store høytaler pakka.. Det er vel det, som er og nevne igrunn. Det er en 92 modell bil, men 91 eller 90 motor! Ron Jeremy: Ja, ble en del pepper da ja, hehe.. Tiden har flydd, enda godt er det! Har jo gått rundt og klødd i fingra etter og få lappen siden jeg fikk 02n, nå er det helt ille egentlig. Godt det bare er rundt 6mnd igjen! Skal teste ny LMM i morgen, så er det problemet blir jeg mildt sagt UTROLIG fornøyd! Da skal bilen på bukk, og foringer osv. skal gås over, sjekke at det går ann og små bruke den litt. Fått bytta plugger og fått på noe hjul i dag, så det hjelper jo litt.. Blir en god vask og polering til helga. Takk for gratulasjoner! Jeg begynner og bli mere og mere fornøyd nå, selvom den står på århundrets kjipeste felger.. Er slik det er, men hyggelig at du har blitt, og nå begynner ting å nærme seg som du sier. så nå er det bare å kose seg og bygge en flott E36, vi kommer til å følge med vettu. Men 92 mod bil med 90/91 model motor, M50B25 kom vel i 91, det er 24V du har og ikke den gamle motoren antar jeg? Lysere sortfarge enn diamantsort, hmm, der datt jeg ut, meg bekjent er denne litt grå, trodde ikke det var noe lysere sort farge enn dette, kun mørkere? Nåvel, det er jo mindre viktig bare du liker den. Da er det 91 motor Mulig jeg tar litt feil på fargen, men skal finne utav det. Var jo synd det var 320 diff og slikt på den.. Da er vel drivaksler og alt anderledes da? Er mindre drivaksler enn på 325 da ja, så de må du bytte i noen som er større dersom du skal ha på 325/m3 diff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå