Marius2002 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Synes Bimmers.no er veldig bra, og at de/vi scorer på at det er såpass enkelt. Ser på Bilforumet f.eks. , synes hele greia bare er rot, alt for mange underkategorier. Uansett så er vi medlemmer mer "samlet" slik som det er nå og sammen danner et godt "fellesskap" på en måte. Hadde det vært mer oppdelt her på forumet hadde også medlemmene vært mer oppdelt. Altså ikke like samlet som vi er nå. Dette er min teori ihvertfall.
gkw89 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 ":10ag828l]Kan bruke søkefunksjonen på "endringer forum" også Dette er jo noe som kommer opp med jevne mellomrom. I dette tilfellet er det jo selgeren selv som velger hvor mye han egentlig vil selge det han har: "Masse ting" = Han har ikke lyst til å selge i det hele tatt. Det meste i tråden er sikkert skrap. "frontlykter" = Han har sånn passe lyst til å selge, men mest lyst til å gjøre folk som er ute etter lykter til en annen modell frustrert. "frontlykter e46" = Passe seriøs "Frontlykter e46 facelift" = Han vil selge og er en ryddig type Kunne ikke blitt mer enige.... er jævla irriterende å lese i dårlige annonser.... burde blitt no krav til overskrift.... men foruten er Bimmers helt topp
Deep Dish Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Ett forslag: Slutt å lage disse "Endring av Bimmers" trådene hele tiden.! If its not broken, don't try and fix it.!
Superbeetle Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Hvor mange slike tråder skal det være egentlig!! Er det tilfeldig at det alltid er brukere med relativt få innlegg som syter? og de med litt fartstid liker forumet slik det er?
Ad|oS Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Vi er vant med at det er slik, så derfor klager vi ikke. Man liker alltid det gamle best Men ja, er ofte nye brukere med få innlegg som ikke har så god kontroll på søkefunksjonen enda hehe
Lars89 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Men et treff-forum burde absolutt vært på plass! Ikke så aktuelt nå, men på sommeren er det gjerne flere treff i måneden og jeg er rimelig sikker på at flere lite aktive medlemmer hadde fått med seg disse hvis de var lett å finne fram til
Ad|oS Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Det er jeg faktisk helt enig i. Kunne kanskje vært et underforum i "Annet bil- og motorprat"
Lars89 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Er vist ikke mulig med underforum ifølge div andre liknende tråder før. Et eget forum vil jo også være mer synlig
Hawkon88 Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Er vist ikke mulig med underforum ifølge div andre liknende tråder før. Et eget forum vil jo også være mer synlig Det er mulig på andre fora, men er vel sikkert ikke likt bygd opp.
mAZE Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Det aller beste er nok at alle som skal selge noe lager en skikkelig overskrift. Og da søkefunksjon. Hadde den blitt brukt i dette tilfellet, hadde ikke denne tråden vært nødvendig.
håk Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Hvor mange slike tråder skal det være egentlig!!Er det tilfeldig at det alltid er brukere med relativt få innlegg som syter? og de med litt fartstid liker forumet slik det er? For det første så syter jeg ikke, og for det andre er det kanskje en grunn til at det er de med under 1000 innlegg som skriver, dere over har murt inn bimmers.no forumet i skallen, og vil neppe bytte... Men mange skriver så håpløst elendige salgstråder at jeg blir litt lei meg beklager hvis tonen blir oppfattet som skarp...
oddis Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Det er helt riktig at vi med litt fartstid gjerne har mer aksept for slik foroumet fungerer. Det ligger i menneskes natur å bli opphengt i vaner. Men jeg har da også for all del noe jeg er misfornøyd med. Dette har jeg ytret meg om flere ganger, men siden dette er et frivillighetsforum har jeg ingen rett til å forvente at ting blir forbedret radikalt. Og det syns jeg er helt ok! Spesielt når jeg ikke har kompetansen til å trå til å gjøre de tekniske endringene selv. Men igjen så er det brukerne som former et forum, ikke forumet selv. Jeg har vært på forum som har prøvd å holde en kommunistisk linje ved å slette alt som ikke er etter forskriftene, og de forumene lever ikke lenge. Jeg liker også takhøyden vi har her inne. Myndighetspersoner (Admin, mods etc.) er ikke små Adolf'er, og tåler å kritiseres uten å få tilbake IP ban. Jeg er EVIG lykkelig over at vi har to forum å velge mellom; bimmers og BMWCCN. Det var jo derfor Gunnar lagde dette forumet, som et alternativ til BMWCCN forumet, pga av diverse årsaker.
Mexos Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Delene går på tvers av modellene, så det er et dårlig forslag. Skal det deles så må det deles avhengig av hva delene. - Motor og el.nett - Understell - karosseri og interiør f.eks. mer oppdelt enn det er overkill. For de få som skal ha deler som går overens på modellene kan jo bare velge å søke i flere fora i søkefunksjonen. Jeg synes det er mer naturlig å ha et rent E30, E36 etc forum enn å ha kun 1 for alle pga. noen få skal ha deler som går overens på flere modeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå