Morgan GS Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Demontert for lakk. Tak og øvre del på koffertlokk blir lakert i carbon sort met. så nå er det bare å finne alle små feil å kjøpesenter bulker igjen
Saltkjelen Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Dette blir innmari tøft, men når dere først er i gang.. Hvorfor ikke bygge om til facelift panser, bakluke med nye LED bakluker..? Det ville absolutt ha satt prikken over i'en.. Gjerne i kombinasjon med facelift lykter foran..
arne-vig Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Dette blir innmari tøft, men når dere først er i gang.. Hvorfor ikke bygge om til facelift panser, bakluke med nye LED bakluker..? Det ville absolutt ha satt prikken over i'en.. Gjerne i kombinasjon med facelift lykter foran.. Dette var jeg helt enig i, faceliften er så mye finere særlig bak. Har ikkje likt e90 noe særlig før den kom som facelift. (Bak altså), resten er bra.
Morgan GS Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 vi kan ikke gjøre noe foran pga carbon panser/m3 fronten etc, men bak hmmm , skal se litt på det .
Clerion Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Dette blir innmari tøft, men når dere først er i gang.. Hvorfor ikke bygge om til facelift panser, bakluke med nye LED bakluker..? Det ville absolutt ha satt prikken over i'en.. Gjerne i kombinasjon med facelift lykter foran.. Dette var jeg helt enig i, faceliften er så mye finere særlig bak. Har ikkje likt e90 noe særlig før den kom som facelift. (Bak altså), resten er bra. Samme syns jeg Aldri likt de lyktene, blir bare feil. Men nå er den mye bedre når det ble ett dropp på 1 cm på innerste delen ;D
ZhilleN Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Så veldig bra ut Morgan! Hvem skal få æren av og kjøre denne bilen da?
Morgan GS Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 Så veldig bra ut Morgan!Hvem skal få æren av og kjøre denne bilen da? Den som kommer å kjøper`n hehe Mulig vi tar den med på treff etc i på våren
Morgan GS Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 Grunnarbeide før lakk er i gang. Tårnstag er kommet på Gutta finner ikke flere bulker .....
Morgan GS Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 lenge siden siste oppdattering nå , men det kommer bilder i morra , ny lakk + div montering..
YearPlaze Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 lenge siden siste oppdattering nå , men det kommer bilder i morra , ny lakk + div montering.. ser fram til det
Saltkjelen Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Ja, det skal bli konge å se. Hva ble det til ang. bakluka og LCI lykter?
Morgan GS Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 da kommer det litt bilder . Ble nok samme bakluke som før , men trur nok denne vil skille seg ut alikevel det blir disse felgene GS Black edition i 19" med 235/265-19"
carlhaakon Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 Disse bilene var jeg veldig skeptisk til når de kom. men denne her faller i smak hos meg:)
flobben Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 det blir disse felgene GS Black edition i 19" med 235/265-19" De felgene var helt rå Samme designet som de jeg har bestilt på min bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå