Gå til innhold

GS: BMW E90 fra 320d til "M3"Flere bilder s.8 og 9

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette blir innmari tøft, men når dere først er i gang.. Hvorfor ikke bygge om til facelift panser, bakluke med nye LED bakluker..? Det ville absolutt ha satt prikken over i'en.. Gjerne i kombinasjon med facelift lykter foran.. 8)

Skrevet
Dette blir innmari tøft, men når dere først er i gang.. Hvorfor ikke bygge om til facelift panser, bakluke med nye LED bakluker..? Det ville absolutt ha satt prikken over i'en.. Gjerne i kombinasjon med facelift lykter foran.. 8)

Dette var jeg helt enig i, faceliften er så mye finere særlig bak. Har ikkje likt e90 noe særlig før den kom som facelift. (Bak altså), resten er bra. :)

Skrevet

Dette var jeg helt enig i, faceliften er så mye finere særlig bak. Har ikkje likt e90 noe særlig før den kom som facelift. (Bak altså), resten er bra. :)

Samme syns jeg :D Aldri likt de lyktene, blir bare feil. Men nå er den mye bedre når det ble ett dropp på 1 cm på innerste delen ;D
  • 2 weeks later...
Skrevet

da kommer det litt bilder .

Ble nok samme bakluke som før , men trur nok denne vil skille seg ut alikevel :wink:

hw4xarfrffvzblgmqkgg.jpg

8kl2vcaj7xog6fwm5dfh.jpg

hd491wc151ar0klidsv2.jpg

det blir disse felgene GS Black edition i 19" med 235/265-19" 8)

k5pbmzzkvcbbpmf2f70q.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...