Otis Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Var det til meg kjennern? Isåfall, så vil det kun funke på 09/01 eller senere mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 bavariansoundwerks.com eller noe lignende har også ipod docking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Var det til meg kjennern?Isåfall, så vil det kun funke på 09/01 eller senere mener jeg. Du kan koble deg på foran om du ikke har navi. Ha du navi er tuner/forsterker bak så da må du koble deg på der uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Hvor kobler man seg på da? JEg har navi med 16:9 skjerm, vanlig stereo, altså ikke DSP, ergo er min forsterker fremme i dashbordet en plass, om jeg forstår alt sammen korrekt. Har kun 1 stk 3 polet kabel i bagasjerommet på venstre siden. Har ikke CD veksler. Hva kan jeg kjøpe og hvor kobler jeg meg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Forsterker/radiomodul er bak i bilen. Har du touring ligger den under et plastdeksel på skrå til venstre foran reservehjulet. På sedan er jeg litt usikker. mulig på samme sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Aha, så det var forsterkeren ja. Jeg så den sist jeg var under der ja. Så man kobler seg inn på den ja, med bavairan sitt kit da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gripfreak Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Da var ipod car kit på plass i bmwen med mange tips og råd fra Andreasnicolai så fikk dette nesten smertefritt. så til alle som vurderer ipod kit til bmwen så e dette bare pg anbefale. enkelt og instalere og bare ei synlig ledning (og nesten ikke det en gang hvis du legger ipoden i hanskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paatrick Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Jeg har buisness RDS cassette spiller og den er ikke delbar (kassette spilelr og display) slik du beskriver gripfreak, har du du eller dere vært borti det før? bilen er en 97 e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gripfreak Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 nope bare cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreasnicolai Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Så bra da Gripfreak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Jeg har buisness RDS cassette spiller og den er ikke delbar (kassette spilelr og display) slik du beskriver gripfreak, har du du eller dere vært borti det før? bilen er en 97 e39 De kan deles, men husker ikke om det er etter du har fått den ut. Tok ut min for 1 år siden. Ta av plastlistene på hver si de i tillegg kanskje du ser noe mer. Er forsåvidt en grei sak bare du tør å banne litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paatrick Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Jeg har buisness RDS cassette spiller og den er ikke delbar (kassette spilelr og display) slik du beskriver gripfreak, har du du eller dere vært borti det før? bilen er en 97 e39 De kan deles, men husker ikke om det er etter du har fått den ut. Tok ut min for 1 år siden. Ta av plastlistene på hver si de i tillegg kanskje du ser noe mer. Er forsåvidt en grei sak bare du tør å banne litt Fikk det til med en GOD dose banning og egentlig litt for mye muskel kraft Det virket som om fabrikk/tidligere eier hadde limet sammen delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Erstatter disse løsningene CD-skifteren, eller kan den brukes i tillegg? Jeg har kassettspiller foran, så hvis skifteren ryker må jeg vel begynne å lage mixtapes når jeg vil ha noe annet enn mp3 (: LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Erstatter disse løsningene CD-skifteren, eller kan den brukes i tillegg?Jeg har kassettspiller foran, så hvis skifteren ryker må jeg vel begynne å lage mixtapes når jeg vil ha noe annet enn mp3 (: LJ Når vil du ha noe annet en MP3? Savna aldri veksleren på min E39 hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Hvis jeg bytter ut høyttalerne i bilen med noe ordentlig vil jeg nok ha noe annet enn mp3. Det er tross alt et kjekt format hvis man vil ha med seg mange sanger, men bra lyd er det ikke. Det blir vel kassetter på turer man gidder å finne fram musikk til, da. Mixtapes er da bomb! (-: LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå