316 Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Vet ikke hvem sin det er, Men knallrå var den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Den ser bra ut ja.. Men er det bare jeg som føler at styling er 9år for seint ? Må gå ann og ha en pen orginal bil istedet.. så du slipper styling! Senk + felger er selvsagt pålagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Det gjelder vel bare gamle biler - og er fordi det nesten ikke er noen orginale igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Fet Skulle gjerne sett flere bilder av denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 eieren bor iallefall på karmøy. tror ikke jeg skal ut med navn i tilfelle han ikke vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Den der gikk i nordhordland før.. Er herfra han som bygget den. Den ser ikke slik ut i dag, Da det er lakkert hvite striper eller noe slikt over den. Husker ikke helt hva som ble gjort. Kanskje det bare var panser. Men kan selvfølgelig hende den er lakkert helt sort igjen av nåværende eier. Edit: Jeg tror hvertfall det er den bilen, men skal ikke si det sikkert. var hvertfall veldig like felger og samme styling.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Tar jeg ikke helt feil så gikk (og kanskje går?) denne rundtom her. Ihvertfall en som var helt identisk. En som het Daniel som hadde den. Edit: Er ihvertfall den bilen, ser speilbildet av broren sin bil på det siste bildet, en stylet e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 stemmer det awt.... så bilen senest i sommer her på Karmøy, og da var den lik som på bildene hvertfall. kan tenkes at den er pakket bort i vinter. pen bil, men noen sprikker i bredde-skjøtene sist jeg så den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Jeg syns faktisk den var tøff jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Mener det var en tråd her på bimmers om denne? Husker at det var en diskusjon angående det tanklokket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 fet tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Mulig det er bare meg, men jeg kjøper heller grøftelys enn vinge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Mulig det er bare meg, men jeg kjøper heller grøftelys enn vinge! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Den ser bra ut ja..Men er det bare jeg som føler at styling er 9år for seint ? Må gå ann og ha en pen orginal bil istedet.. så du slipper styling! Senk + felger er selvsagt pålagt haha , ja for en orginal e36 ser jo så fantastisk fin ut, en av de styggeste bilene bmw har laget orginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå