paukri Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 syntes utseende på denne bilen faktisk vare veldig fin...!! og 204hk diesel er sikkert morro det!
Simen! Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 Etter å ha sett en del bilder av denne, så har den falt mer og mer i smak! Men sikler nok mer etter en 1-serie
skillbill Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 BMW X5 og 6 har jo kommet som ///M, noen som vet om det samme skjer med denne X1?
DieselVegard Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Finnes det ikke 323d?? E90?? Jeg har sett litt på X3 i det siste, samboeren liker litt høy sittestilling, og jeg er drittlei av å kjøre sakte over fartshumper og is. Var på releaseen av X1, og jeg må si èn ting. Fy faen den er stygg. X3 er heller ingen perle, men den har hvertfall riktige proposisjoner sett fra siden. X1 har aaaltfor langt panser. Forundrer meg litt, da X5 er aldeles nydelig. X5=nydelig X3=levelig X1=horribel Hmm, i følge denne tankerekken burde vel X6 vært episk, men den er jaggu dritstygg den også. Skal man ha en Fin stor SUV er det dessverre bare RR som gjelder, men lommeboka sier nei. Dessuten kommer X1 med for få sylindre dessverre.
Ron Jeremy Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Finnes det ikke 323d?? E90??Jeg har sett litt på X3 i det siste, samboeren liker litt høy sittestilling, og jeg er drittlei av å kjøre sakte over fartshumper og is. Var på releaseen av X1, og jeg må si èn ting. Fy faen den er stygg. X3 er heller ingen perle, men den har hvertfall riktige proposisjoner sett fra siden. X1 har aaaltfor langt panser. Forundrer meg litt, da X5 er aldeles nydelig. X5=nydelig X3=levelig X1=horribel Hmm, i følge denne tankerekken burde vel X6 vært episk, men den er jaggu dritstygg den også. Skal man ha en Fin stor SUV er det dessverre bare RR som gjelder, men lommeboka sier nei. Dessuten kommer X1 med for få sylindre dessverre. Nei 323 i E9* finnes ikke. Denne motoren er kun å få i 1 serie og X1. Mht motor, X1 kommer med I6, men da med bensin. Lei av å kjøre sakte over fartsdumper, har du kjørt en X3? De er ganske stive, hvis det er komfort du er ute etter så ville jeg vurdert andre biler. I mine øyne er X5 lekker, X3 er mindre pen, mens X1, er flott å se på, gjerne i Marrakeshbrun.
DieselVegard Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Lei av å kjøre sakte over fartsdumper, har du kjørt en X3? De er ganske stive, hvis det er komfort du er ute etter så ville jeg vurdert andre biler. Min mor har en X3 med M-pakke, men med bortfall av sportsfjæring. Du har helt rett, hvis hennes er uten sportsfjæring må jo en MED sportsfjæring være helt forjævlig. Skulle jeg hatt X3 måtte det blitt med 15" Mud-dekk Min E39 er MYE mer komfortabel. Hverken E39 eller X3 er noen sportsbil uansett, så man kan jo like gjerne pøse på med komfort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå