eravne Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Spenstig valg av interiørfarge hos denne kunden! ..si meg, er det semsket skinn på ratt.. ?? =) stemning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Spenstig valg av interiørfarge hos denne kunden! ..si meg, er det semsket skinn på ratt.. ?? =) stemning Ja, det er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Har vært inne på den tanken før som fler andre her sier. Tenk å fått BMW til å kunne laga en "NY" E34, etter bestilling. For MASSE penger. Ahhh. Skulle betalt så mye for en ny en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Denne tråden har jeg ikke fått med meg. Flotte bilder og som alltid er det fint å se de fabelaktige turbinfelgene (ekte) til M5 som BMW hadde på denne tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 WOW , kult. Lurer på om de bygger like mye manuelt til dagens M biler. Fikk lyst på en E34 M5 bare av å se på de bildan, selv om jeg ikke er noe super fan av E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 E34 m5 er vel siste håndbygde m-bilen det, så vidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 E34 m5 er vel siste håndbygde m-bilen det, så vidt jeg vet stemmer det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Utrolig herlige bilder, dette er fra tiden da BMW virkelig lagde biler Liker E34 bare bedre og bedre, dette er blitt en klassiker i mine øyne I dag så fåes M5 kun med manuell på det Amerikanske markedet....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Virkelig fine bilder som beskriver så utrolig mye av hvor bra biler det egentlig er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå