Kjennern Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Ser faktisk ikke helt poenget med PC i bilen. I dag får man kjøpt OEM retrofit multimedia spillere som støtter de fleste formater, har navigasjon, iPad tilkobling og USB porter. Og det er litt upraktisk å se på film når man kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Ser faktisk ikke helt poenget med PC i bilen. I dag får man kjøpt OEM retrofit multimedia spillere som støtter de fleste formater, har navigasjon, iPad tilkobling og USB porter. Og det er litt upraktisk å se på film når man kjører Jo forsvitt sant. Men kjekt for andre å se film mens man kjører. Og får alt i en(med flere skjerm utganger selvfølgelig). En for liksom ikke alt i en, som støtter det mesta av media, flere skjermer og har navi, media spiller og andre programer som trengs:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Litt OT ifra min side her, men...Jo det er og en mulighet. Men tviler sterkt på iPad er noe bra, da den mangler java, ikke mulighet for å spille av mkv filer. Ellers så er den bra. Har iPhone4 nå idag, kanskje når iPhone 5 kommer, så om jeg kjøper iPhone5 blir det kanskje iPad, men da iPad2 (og biter i det sure eple og ikke får mulighet til java & mvk filer). Det som er bedre på dem andre tablene er større skjerm, mulighet for java, spille av alt av media filer, kanskje bedre hardware? Og det som taler for iPad&iPhone er alle dem gode programene som er på disse dingsene. Jeg har aldri savnet Java på iPaden, men det hadde selvfølgelig ikke gjort noe om den hadde hatt det. iPad har større skjerm enn de andre tabletene på markedet. Om ikke hardwaren er bedre så er den ihvertfall bedre utnyttet og fungerer bedre sammen med softwaren siden disse er designet for hverandre. Ser faktisk ikke helt poenget med PC i bilen. I dag får man kjøpt OEM retrofit multimedia spillere som støtter de fleste formater, har navigasjon, iPad tilkobling og USB porter. Og det er litt upraktisk å se på film når man kjører Du har et godt poeng der, men det er ikke så lenge siden disse kom på markedet. Jeg ser absolutt ingen behov for pc i bilen nå lengre riktignok. iPaden kunne jeg tenkt meg grunnet programvaren og applikasjonene man får på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Ser faktisk ikke helt poenget med PC i bilen. I dag får man kjøpt OEM retrofit multimedia spillere som støtter de fleste formater, har navigasjon, iPad tilkobling og USB porter. Og det er litt upraktisk å se på film når man kjører Jo forsvitt sant. Men kjekt for andre å se film mens man kjører. Og får alt i en(med flere skjerm utganger selvfølgelig). En for liksom ikke alt i en, som støtter det mesta av media, flere skjermer og har navi, media spiller og andre programer som trengs:-) Halloen, hvordan går det? Er enig her, hvorfor kjøpe "OEM retrofit multimedia spiller" å være låst til ett system. med en bil-pc kan du sette det opp slik DU vil ha det. Holder selv på med å installere tale-gjenkjenning på min bil-pc, "play zombie inc." å den starter For de med OBD II så kan du sitte i bilen å feilsøke, uten å trenge å gå ut av bilen noen få tastetrykk å du kan overvåke alle sensorene i bilen, F/A, oljetrykk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markus-andre Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 er ikke mange humpene en hardisk på en pc holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 er ikke mange humpene en hardisk på en pc holder.Hva med å bruke flash, ssd disker?En får og da raskere oppstarts tid og Et minus er jo prisen da, men en trenger ikke mer en 60Gb ssd hdd. Og kan ha eksterne hdd liggende som ikke er fast montert, og tilkoblet via usb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 er ikke mange humpene en hardisk på en pc holder. De tåler nå litt, hadde selv Bilpc på humpete vestlandsveier i ca 1-1,5 år og det fungerte greitt det. Må jo huske på at en bil har fjæring om man da ikke har blodsenket eller noe, dessuten er 2.5" disker laget for røffere behandling enn 3.5" disker. Men uansett en 60Gb SSD hadde sikkert vært greitt nok, uansett trenger man vel ikke de kjappeste Ssd'ene i en bil så man kunne fint gått for en litt billigere Ssd. Joda Ssd er foreløpig dyrt men jeg vil si det er verdt det, jeg kjører med 2 Crucial C300 128Gb i den stasjonære i dag og det går virkelig unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Jeg hadde også en 2,5" som var opphengt i strikker. Ingen problem det i humper. Den ene gangen ristet faktisk prosessoren ut, men harddisken virket hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå