-Anders- Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Dette er ikke annet enn veldig bra politiarbeid. For alt politiet visste, var det en jævel på syretrip som trodde han så elefanter i veibanen og derfor kjørte så sakte. Keep up the goodwork.
Vanilla_ninja Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Det at politimannen spurte om godkjenning av senk var ikke så verst heller, synes jeg. Det er da jammen nok av eksempler her inne på at folk gjør narr av politiet for at de ikke har tekniske kunnskaper. LJ
Sjøbuse Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 det er faktisk ulovlig å være til hinder for andre trafikanter. altså å kjøre for sakte. men er det glatt og jævlig så skjønner jeg at mange kjører litt sakte.
Crayzygirl Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Jeg også blir rimelig irritert over at folk kjører sakte;)Tro meg er ikke rolig i trafikken,,banner og viser fingern når jeg blir irritert;)Hehe:P Men det var såpeglatt,og da kan man ikke kjøre i 80..da hadde jeg garantert hatt en vraka bil i dag.. Men så lenge det gikk bra og jeg ikke fikk noe bot og bilen min står hel og pen i garasjen er jeg veldig fornøyd...
Crayzygirl Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 HERRIGUD hvor lite de har å gjøre! Jepp;) enig:)
opeth84 Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 dersom forholdene ikke var gode nok til å holde fartsgrensen, så er jo den grei. men synes politiet burde stoppe langt flere folk som kjører altfor sakte. de skaper farlige situasjoner lengre bak fra utålodige sjåfører som skal rekke jobben etc. Tidligere i uken lå jeg bak en bil som var lovlig sinke. Var 80 sone,men han lå i 45-50 km?! Ikke var det spesielt glatt ute heller. Slike burde få kraftig bot. Det typiske er folk som ABOSLUTT skal på død og liv først ut i ett kryss e.l. hvor du er eneste bilen på veien. De legger seg ut, og kjører himla sakte. HVA ER VITSEN?!
oddis Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Det er bare trådstarter og politikonstabelen som virkelig vet hva som var og ikke var i denne situasjonen. Men det at politiet stopper mistenkelige saktegående billister syns jeg er veldig bra, som forklart av andre tidligere. For er det glatt er det som trådstarter sier helt håpløst å kjøre i 80km/t, det bare seiler. Og en E36 uten ESP krever en viss rutine på glatta, så det er nok lurt å ta det veldig rolig om man er litt usikker. Forsikringsselskapene hadde nok ikke hatt noe imot en mer forsiktig kjørestil på de fleste E36r.. !
opeth84 Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Det er bare trådstarter og politikonstabelen som virkelig vet hva som var og ikke var i denne situasjonen. Men det at politiet stopper mistenkelige saktegående billister syns jeg er veldig bra, som forklart av andre tidligere.For er det glatt er det som trådstarter sier helt håpløst å kjøre i 80km/t, det bare seiler. Og en E36 uten ESP krever en viss rutine på glatta, så det er nok lurt å ta det veldig rolig om man er litt usikker. Forsikringsselskapene hadde nok ikke hatt noe imot en mer forsiktig kjørestil på de fleste E36r.. ! +1 ('<^,)
jon///M Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 det er faktisk ulovlig og kjøre for sakte, det finnes faktisk egene bøte satser for dette. MEN man skal også avpasse farten etter føre. og blir man da til hinder for andre er det bedre og slippe di forbi ved og svinge av veien der det er mulig.
Lars89 Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Har du ekstremt dårlige vinterdekk siden du kjørte så sakte? Har lite til overs for folk som sinker trafikken og vrir meg omtrent i skam når jeg ufrivillig gjør det selv (bil går i nødmodus e.l) Anbefaler også folk å se tv-serien "Politiet". Viser godt at politiet ikke er så teite som mange her skal ha det til. Vet det finnes enkelte særinger, men likevel...
Bimmerlars Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Helt riktig av politiet om det foregikk som beskrevet. Hadde jeg vært politimann skulle jeg brukt så mye som mulig av arbeidsdagen på å ta folk som ligger 5-10 km/t under fartsgrensa og som ikke blinker i rundkjøringer. Gud bedre hvor irriterende de er....!!!!
Muztang289 Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Om dere leser forsiden på VG, så har det vært 3 dødsulykker pga. underkjølt regn og svært glatte veier.. Hadde brukt dette som et argument..
S.Arnesen Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Å Herregud a folk skal grine og syte hver gang de blir stoppa av snUten Her på forumet...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Har blitt stoppet utallige ganger de 3 årene jeg har hatt lappen, og stort sett har det vært hyggelige politifolk. Synes det er kjempebra at de stopper folk i slike tilfeller. Tenk om bilen hadde vært meldt stjålet, da hadde de lett funnet ut det!
Tom K Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 tror ikke jeg har blitt stoppet av politiet på sikkert 10 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå