Djwik Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 gamle volvoer sliter jo med luftmotstand siden de er så firkanta å må derfor trimmes sånn at ddet det går fortere alle maser om volvo å audi til meg stortsett alle audiene jeg har vert borti så har bilen startvansker feil med kjøling å annet drit samma med volver der er det stort sett rust bøtter som er reparert med gaffa teip å feil lakk jeg kjøpte bmw for den ser bra ut å går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 gamle volvoer sliter jo med luftmotstand siden de er så firkanta å må derfor trimmes sånn at ddet det går fortere alle maser om volvo å audi til meg stortsett alle audiene jeg har vert borti så har bilen startvansker feil med kjøling å annet drit samma med volver der er det stort sett rust bøtter som er reparert med gaffa teip å feil lakk jeg kjøpte bmw for den ser bra ut å går bra. Hahahahah! Du kan SERIØST ikke mene at BMW ruster mindre enn Volvo og Audi som er de bilene som ruster minst pga galvanisert kaross?! Med uttalelser som dine er det ikke rart man blir mobba om man kjører BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 leste bare litt av tråden... men det første som slo meg: "uuubbuuu, harry rånerne disser bilmerket mitt" åååå så fælt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 leste bare litt av tråden... men det første som slo meg:"uuubbuuu, harry rånerne disser bilmerket mitt" åååå så fælt.. Enig har selv vært glad i volvo (det er jeg enda men slikt tull tar jeg meg ikke nær av, folk som snakker seriøst dritt om andre bilmerker, sier meg bare litt mer om hvor usikker den personen er Før fikk jeg alltid kommentarer på jobb som "går ikke like fint som volvoen denne?" i alle sammenhenger, nå har det gått over på bmw begynner og bli dritt lei at alle skal nevne slikt, bare fordi jeg er over gjennomsnittet interisert i bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 leste bare litt av tråden... men det første som slo meg:"uuubbuuu, harry rånerne disser bilmerket mitt" åååå så fælt.. word som regel triste merkeskonservativister som disser andre bilmerker, tapere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Jeg har ikke lest alle sidene så håper jeg ikke gjentar noen En bedre venn av meg benytter enhver anledning til å rakke ned på BMWen min, pussig nok sier han ingen ting om Opelen annet at: Jo den virker grei....... BMW sier min venn: Bedre Modell Ventes....... En ting jeg reagerte på: Jeg unnskylder på forhånd uttrykket men da jeg fikk høre "pakkis-racer" 1ste gang rant det over!!!! Men jeg må ærlig innrømme jeg flirte over E36 betegnelsen : "kebab-tralle". Ingen bil gjør seg bedre i by-neoen enn en senket e36 med 18-19" Og dere, ikke diss Volvo 740, faktisk designet av samme mann som designet Monteverdi 375 "High speed" Frua Ikkeno en tråkker på selv om 60-modellen var noe mer aerodynamisk en mursteinen fra sverige Nei liker du ikke bilen min dr... jeg i det da det er jeg som kjører den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Det absolut morsomste jeg vet er når folk argumenterer MOT BMW med høye delepriser og kompliserte biler. Da ler jeg høyt, viser dem www.koed.no, samt inviterer de inn i verkstedet når jeg skal bytte bærearmer foran. Gratulerer, du har offisielt dreti deg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Merkemobbing er vel ikke noe nytt, men mesteparten er vel bare uskyldig moro, det som er teit er folk som tar seg nær av mobbinga, de som gjør det må være jævla usikre på seg selv. Jeg personlig driter i hva folk synes om min V70, mulig det er en gubbebil....men så er jeg 45 år også da så da er det vel greit, men selv om jeg er gubbe så har bilen min det meste av utstyr + at den er chippet 250hk, så selv om kroppen er gammel så henger hue med ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Alt er så mye lettere med kollektivtransport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 hahaha.. det kommer så jeeeevli ann på hvor du bor 'maddafakka' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Alt er så mye lettere med kollektivtransport. Neida, da blir det sikkert dissing på hvordan kollektivtransport du bruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Alt er så mye lettere med kollektivtransport. Neida, da blir det sikkert dissing på hvordan kollektivtransport du bruker Husk det er MYE Volvo busser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsemann82 Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Det absolut morsomste jeg vet er når folk argumenterer MOT BMW med høye delepriser og kompliserte biler. Da ler jeg høyt, viser dem http://www.koed.no, samt inviterer de inn i verkstedet når jeg skal bytte bærearmer foran.Gratulerer, du har offisielt dreti deg ut. Tja. Noen liker å ha bilen på merkeverksted, da man FORVENTER at de kan mer om bilen enn feks snapdrive og mekonomen. Er på min 10ende bil på 9 år, og har nå min første BMW. Jeg er mildt sagt sjokkert over hva det koster å ha disse bilene på verksted! Hvis man i tillegg tar i betraktning en del mindre heldige motorkonstruksjoner (swirl flaps, EGR, DPF) som fort generer tømming av kontoen hvis det blir noe kødd, så blir man ikke akkurat imponert. Men for all del, BMW lager helt nydelige biler. Det er utseende, kvalitetsfølelse og til en viss grad kjøreegenskapene jeg vil trekke fram som det positive. Når det gjelder dissing så er ikke det noe problem for min del. Jeg kaller selv bilen for "Mujaffa`n" og "kebabtralla", så da er det ingen som gidder å dra den videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Alt er så mye lettere med kollektivtransport. Neida, da blir det sikkert dissing på hvordan kollektivtransport du bruker Husk det er MYE Volvo busser kommer bussen og det er en volvo så går ikke jeg på. tenk og bli sett i en volvo. nei da venter jeg heller på neste og håper det er en scania Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Det absolut morsomste jeg vet er når folk argumenterer MOT BMW med høye delepriser og kompliserte biler. Da ler jeg høyt, viser dem http://www.koed.no, samt inviterer de inn i verkstedet når jeg skal bytte bærearmer foran.Gratulerer, du har offisielt dreti deg ut. Tja. Noen liker å ha bilen på merkeverksted, da man FORVENTER at de kan mer om bilen enn feks snapdrive og mekonomen. Er på min 10ende bil på 9 år, og har nå min første BMW. Jeg er mildt sagt sjokkert over hva det koster å ha disse bilene på verksted! Hvis man i tillegg tar i betraktning en del mindre heldige motorkonstruksjoner (swirl flaps, EGR, DPF) som fort generer tømming av kontoen hvis det blir noe kødd, så blir man ikke akkurat imponert. Men for all del, BMW lager helt nydelige biler. Det er utseende, kvalitetsfølelse og til en viss grad kjøreegenskapene jeg vil trekke fram som det positive. Når det gjelder dissing så er ikke det noe problem for min del. Jeg kaller selv bilen for "Mujaffa`n" og "kebabtralla", så da er det ingen som gidder å dra den videre:) OK viss du kjøper hvilken som helst "nyere" dieselbil i dag så blir du stuck med swirl flaps, EGR, DPF osv. Så føler ikke at dette skal være et argument mot BMW men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå