Hansh Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Nordmenn generelt er eksperter på å bry seg om hva andre sier/gjør/kjører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Det er nå bare slik at enkelte ikke vet at BMW er verdens beste bil. Ingenting å bry seg om. Det er verst for de det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Dette er jeg borti hele tia. "kebabtralle" etc og ja er generelt vag/volvo eiere har jeg fått intrykk av. Nå har jeg riktig nok konvertert en 3-4 stykker allerede av volvoeiere etter å ha prøvd min e36 328 til bmw eiere De fleste som rakker ned har i de fleste tilfeller aldri kjørt en bmw heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Dette er noe man aldri får bukt på.. og det kommer alltid fra uvitende mennesker som ikke har prøvd bmw herunder finner vi fjortisser (mentalt og alder) volvo-eiere, vag eiere, folk som kjører fancy japsebiler har også en tendens til det.. og folk med amerikanere spesiellt sistnevnte har jeg hørt mye fra og morty999 her da.. han mobba meg fælt mye for bmw.. men han tok til fornuft selv så han er tilgitt eller fra mennesker som har gått på en smell og kjøpt en forfallt pærle av en bayeriche mesterverk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Hører det heeeele tiden. spessielt etter jeg small. Men smiler bare av det, for dem har jo ikke noe å ta BMW på. "big money wasted" og "du krasja? du så hadde så bra kjøreegenskaper?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Jeg finner alltid noe dritt å slenge tilbake UANSETT hvilken merke han/hun kjører. Toyota, Opel, Fiat, Porsche, Koenigsegg... Man kan alltid slenge dritt tilbake... I 99% av tilfellene er jeg sikker på at personen som slenger dritt enten er smaksløs eller aldri har kjørt en BMW. Til Audi-folk som disser BMW sier jeg alltid "Jeg likte også Audi. Så kjørte jeg en BMW." Og mot Quattro folket funker alltid "Quattro er for pyser." Mercedes fortjener alltid "...sa han som kjører gubbebil?". Osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Bryr meg midt i baken. Folk får mene hva de vil, inkludert meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 VOLVO=Vanlig Ordinært Lite Verdi Objekt Jeg liker mange slags biler, men BMW ligger mitt hjerte nærmest og det vil forbli for alltid Har alltid ett eller annet på lurjeg hvis noen lirer av seg noe.. Men det stikker ikke dypt hos meg, jeg vet hva jeg liker jeg Enkelt og greit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 jøss... BMW-745ia, hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Jeg har hatt masse BMWr og det er ingen tvil om at Volvo er bedre/tøffere, men jeg syns de fleste bilmerker har noe tøft å komme med, sålenge det er oldschool-biler, biler nyere enn 1996 er stygt stort sett uansett med noen få unntak som de fleste nye mercedeser av større klasser, bmw e39,e38,e60, e92 og Honda Accord 2,0 sport 06 modell, ellers så er det bare stygge skrap, det spørs helt hva man sammenlikner med om man syns bmw er no dritt, f eks en original m3 e30 passer best som jordebil og har en verdi ingen andre enn fjortiser syns er riktig, men en 535d e60 f eks er veldig tøft og tøffere enn en original 240, men en påkosta rosa metallic 240 med skamtrimma turbofirrer med x antall hundre-hk er det ingenting som er tøffere enn etter min mening, til syvende og sist handler alt om smak, enten er den god eller dårlig, men en ting er sikkert, en bil må skille seg ut fra massen! jeg vil ikke assosieres med en ny toyota avensis eller en helt ny og original bil, det er flaut og jeg blir lei meg på folks vegne at det er mulig å betale 400-500 laken med en fattig gjennomsnittsinntekt eller ta lån for å kjøpe seg en så stusselig bil det er idioti å disse et helt MERKE, det som bør disses er alle biler som er originale og friska opp utseendemessig på en eller annen måte, feks når det kommer klovner med originale høyde på vanlige biler, da er det bare å legge seg ned for å gråte, originale biler generelt er frastøtende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 bønder med wonderbaumhvorfor skal bmw disses? det der er jo ikke dissing! det er et kompliment, jeg likte den der, bønder med wunderbaum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 tja de som sier at 240 bar er søppel og harry bil uten kjøreegenskaper burde ta en titt på denne http://www.davebarton.com/Volvo_Group_A_Racing.html Historien sier faktisk at 240 gjorde det meget bra i racing også mot e30m3 Klart en e30m3 ser mye tøffere ut og er dermed en mer drømmebil en 240 er, men det er absolutt mulig å få en 240 til å være kul også. Har en kompis som bremsa 350 hk/502nm på tvåførren og det går mer en skapelig for å si det sånn. Når det gjelder kjøreegenskaper så bygger de ivrigste om til fourlink bak og da holder den mer en godt følge med m3 i svinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 e30 m3 er søppel, jeg syns synd på m3-eiere, de kan umulig ha venner som jeremy clarkson sier, den er både stygg, går dårlig og en bil alle har, hva er det vitsen med å ha en slik bil? den er på INGEN måte bra jeg prøver å skjønne meg på den bilen, men det er ikke mulig dessverre, da må man ha 3,8 med kjempeturbo i såfall, da går den i det minste bra, e30 var en stygg ripe i lakken for bmw sitt renome, trist for et så beryktet merke, det er også bare piss at det er så bra kjøreegenskaper på disse, med modifisert understell så er det det ja, men original er den for myk og lett i rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 e30 m3 er søppel, jeg syns synd på m3-eiere, de kan umulig ha venner som jeremy clarkson sier, den er både stygg, går dårlig og en bil alle har, hva er det vitsen med å ha en slik bil? den er på INGEN måte bra jeg prøver å skjønne meg på den bilen, men det er ikke mulig dessverre, da må man ha 3,8 med kjempeturbo i såfall, da går den i det minste bra, e30 var en stygg ripe i lakken for bmw sitt renome, trist for et så beryktet merke, e28 derimot løftet opp det triste 80-tallet vesentlig vel i forhold til de diesel bilene du sier du har, så går vel m3 bedre selv med rådebank og fullgjennom slag i alle sylindere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå