hagenisse Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Jeg tror at jeg ikke ville likt de 500hk-bilene du tenker på i det hele tatt. Hjulspinn er for bønder og mammadalter.
Endre Hånde Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Jeg tror at jeg ikke ville likt de 500hk-bilene du tenker på i det hele tatt. Hjulspinn er for bønder og mammadalter. Forøvrig er kjøreglede høyst individuelt.
Just-turbodiesel Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=7H2TQOEQpns hva er da mest sportslig av dette da? kjøreglede er helt klart en indivdiuell sak, men dere sier jo at motorsvake bmwr er så SPORTSLIGE og mer sportslige enn 500hk skrensetraller
flonoen Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Bugatti Veyron er kanskje en sportslig bil, men den er definitivt ingen sportsbil. Enig med deg her, og det var jo det vi diskuterte, du hadde vanskelig for å omtale en Veyron som sportslig pga vekta. Men du er omvendt ser det ut som, og nå er vi enige!
Endre Hånde Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Det vart ikke denne du skulle ha inn istedet for D1 filmen?
flonoen Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=7H2TQOEQpns hva er da mest sportslig av dette da? kjøreglede er helt klart en indivdiuell sak, men dere sier jo at motorsvake bmwr er så SPORTSLIGE og mer sportslige enn 500hk skrensetraller Ingen av de, de klarer jo ikke engang å få skikkelig feste på bakhjula. Denne er mest sportslig:
Just-turbodiesel Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Det vart ikke denne du skulle ha inn istedet for D1 filmen? når vi snakker sportslighet så skal ikke bilene mine NEVNES engang! De er så langt unna sportslige man kan komme! Det er noe helt annet enn sportsligheten som er grunnen til at jeg brenner for disse bilene selvsagt og skal ha de resten av livet, btw så er den du viser der altfor ny til å være tøff og den er for lite sjelden og for lite retro
Just-turbodiesel Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Enig.Og denne "frisørbilen" hahahaha jaggu økte turtallet fort når den bratte nedoverbakken kom den m3n oppi her er fasiten på hva begrepet "fritidsproblem" betyr men vi kommer ikke noe lengre, dere vil tydeligvis ikke skjønne hva sportslig bil virkelig er, så da er det ikke vits i å bruke noe mer tid på det caterhamen er sportslig ja! Men den veier 400kg eller hva det er, altså go-cart, ikke bil
hagenisse Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Sportslig bil kan være så mangt. Sportsbil er noe helt annet, og har ingenting med effekt å gjøre.
Fredrik Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Bugatti Veyron er kanskje en sportslig bil, men den er definitivt ingen sportsbil. Enig med deg her, og det var jo det vi diskuterte, du hadde vanskelig for å omtale en Veyron som sportslig pga vekta. Men du er omvendt ser det ut som, og nå er vi enige! Hehehe... det var derfor jeg skrev at Bugatti Veyron kanskje er en sportslig bil. Den er en stor GT... akkurat som f.eks Bentley Continental GT... som forøvrig veier intet mindre enn 2350 Kg...
Fredrik Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 En skikkelig sportsbil... http://www.youtube.com/watch?v=CjDL6XJG_hg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå