Gå til innhold

Erfaringer med MB w210? -Jeg har handla, side 11!


sveinis
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bugatti Veyron er kanskje en sportslig bil, men den er definitivt ingen sportsbil.

Enig med deg her, og det var jo det vi diskuterte, du hadde vanskelig for å omtale en Veyron som sportslig pga vekta. Men du er omvendt ser det ut som, og nå er vi enige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vart ikke denne du skulle ha inn istedet for D1 filmen?

når vi snakker sportslighet så skal ikke bilene mine NEVNES engang! De er så langt unna sportslige man kan komme! Det er noe helt annet enn sportsligheten som er grunnen til at jeg brenner for disse bilene selvsagt og skal ha de resten av livet, btw så er den du viser der altfor ny til å være tøff og den er for lite sjelden og for lite retro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Og denne "frisørbilen"

hahahaha :applause: jaggu økte turtallet fort når den bratte nedoverbakken kom :lol: den m3n oppi her er fasiten på hva begrepet "fritidsproblem" betyr #-o men vi kommer ikke noe lengre, dere vil tydeligvis ikke skjønne hva sportslig bil virkelig er, så da er det ikke vits i å bruke noe mer tid på det

caterhamen er sportslig ja! Men den veier 400kg eller hva det er, altså go-cart, ikke bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugatti Veyron er kanskje en sportslig bil, men den er definitivt ingen sportsbil.

Enig med deg her, og det var jo det vi diskuterte, du hadde vanskelig for å omtale en Veyron som sportslig pga vekta. Men du er omvendt ser det ut som, og nå er vi enige!

Hehehe... det var derfor jeg skrev at Bugatti Veyron kanskje er en sportslig bil. Den er en stor GT... akkurat som f.eks Bentley Continental GT... som forøvrig veier intet mindre enn 2350 Kg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...