Otis Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Sakset fra www.koed.no 63-21-0-024-983 Baglygtesæt h+v m/hvid blink, 2000 facelift NOK 2.904,00 / NOK 3.630,001
Otis Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Joda, du er det Men jeg skulle bare gjøre rabatten din "mindre". Men om jeg skal gjette så har du vel fått tak i dine lykter på en billigere måte enn både hva jeg og du refererte til.
Snusfenrik Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Innpå her og du ja.. ...som jeg skrev på BF, kjør på med facelift! Ville valgt originale, da ettermarkeds lykter varierer veldig i kvalitet. (brukeren Zikonian på BF foresten)
Kjennern Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 om du ser på fronten på en facelift ser du angel eyes. er samme opplegget bak bare det er rette streker istede for ringer. er en LED pære som lyser opp ringene. om du ser på ringen er det masse små streker på tvers. de bryter lysstrålen inne i ringen og får lyset til å reflektere ut av ringen som gir ringen et jevnt lys fra en pære. samme er det bak. er 3 rette (angel eyes) i hver baklykt. Er ikke LED i AE på E39 hvertfall. Er en halogen pære som lyser opp ringene. Mener å huske at E39en jeg hadde ikke hadde LED bak heller. Er litt usikker på det punktet.
PIIIPower Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 om du ser på fronten på en facelift ser du angel eyes. er samme opplegget bak bare det er rette streker istede for ringer. er en LED pære som lyser opp ringene. om du ser på ringen er det masse små streker på tvers. de bryter lysstrålen inne i ringen og får lyset til å reflektere ut av ringen som gir ringen et jevnt lys fra en pære. samme er det bak. er 3 rette (angel eyes) i hver baklykt. Er ikke LED i AE på E39 hvertfall. Er en halogen pære som lyser opp ringene. E39 AE leveres med Halogen, men de fleste bytter vel de kjapt så det kan oppfattes slik at "alle" kjører med LED. Der ser veldig bra ut med led.. også slipper man å bytte pærer
Kjennern Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Ja det testa jeg, fikk litt mer blå farge i AE'ene. Og de halogen pærene røk for et godt ord i perioder.... Så ser fordelen med led ja
Tomcandersen Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 Takker for alle svar. Skal si det er godt og få Bmw igjen etter ett år som Audi eier, endelig tilbake til et supert forum med mye bra hjelp og gode synspunkter. Blir facelift med "led" striper, men skal jeg gå for baklys med hvite eller sotete blikere?? Syntes begge er fine, men men... Ikke lett dette
Sjøbuse Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 om du ser på fronten på en facelift ser du angel eyes. er samme opplegget bak bare det er rette streker istede for ringer. er en LED pære som lyser opp ringene. om du ser på ringen er det masse små streker på tvers. de bryter lysstrålen inne i ringen og får lyset til å reflektere ut av ringen som gir ringen et jevnt lys fra en pære. samme er det bak. er 3 rette (angel eyes) i hver baklykt. Er ikke LED i AE på E39 hvertfall. Er en halogen pære som lyser opp ringene. Mener å huske at E39en jeg hadde ikke hadde LED bak heller. Er litt usikker på det punktet. vet det er halogen. men var kortere og skrive LED også er det finere. orginal pære
Sjøbuse Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Takker for alle svar. Skal si det er godt og få Bmw igjen etter ett år som Audi eier, endelig tilbake til et supert forum med mye bra hjelp og gode synspunkter.Blir facelift med "led" striper, men skal jeg gå for baklys med hvite eller sotete blikere?? Syntes begge er fine, men men... Ikke lett dette disse er finest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå