Tomcandersen Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Skal snope meg nye baklys til min 523ia, men skal jeg gå for facelift eller led? Er litt for facelift, men syntes folket?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Jeg stemmer for facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Jeg ville også valgt facelift, ser mye bedre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 hva er forskjellen på facelift og led? mine facelift lykter har jo led.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 LED uten noen som helst tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 facelift! De stripene i de baklyktene er for øvrig også LED, dessuten må du ikke finne på å ta råd fra 745/turbodassel.. Han samler på gamle drosjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rynne Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 hva er forskjellen på facelift og led? mine facelift lykter har jo led.. Dette er LED-lykta vs vanlig. Hvis dine lykter ser slik ut er det facelift-look - ikke original facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Feil. Demonter en original faceliftlampe og finn lyspærene,så ser du det - det er ingen der.. De stripene,noen ganger også kalt "gel" lykter er LED striper. Kun bremse,blink og ryggelyset som er vanlige pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Feil.Demonter en original faceliftlampe og finn lyspærene,så ser du det - det er ingen der.. De stripene,noen ganger også kalt "gel" lykter er LED striper. Kun bremse,blink og ryggelyset som er vanlige pærer. helt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 jeg har hella facelift baklykter,trodde det var noe led greier i dem men jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 om du ser på fronten på en facelift ser du angel eyes. er samme opplegget bak bare det er rette streker istede for ringer. er en LED pære som lyser opp ringene. om du ser på ringen er det masse små streker på tvers. de bryter lysstrålen inne i ringen og får lyset til å reflektere ut av ringen som gir ringen et jevnt lys fra en pære. samme er det bak. er 3 rette (angel eyes) i hver baklykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Takker for alle svar, blir nok facelift. Men er det noen anbefalte levrandører så det blir så bra som mulig? Orginalt koster skjorten så.... Ser de blir avertert på finn, GS osv men noen som vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 www.koed.no bruker jo å være billigst uansett på nesten alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Jeg har baklamper i esken - originale til sedan, med "styreenhet" du kan få for en høvding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Sakset fra gsbildeler.no : Org. 63210024983 63210024983 Baklyktesett facelift hvit (Org) Ny 5.256,90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå