awt Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Det ser ikke ut til at forumet husker sist jeg var innom. Dette har skjedd ca. på samme tid med "siden kan ikke vises"-problemet. Er en del sider som kommer opp når jeg trykker "Se siste innlegg" nå. Jeg savner også en "Merk alle forum som lest"-knapp har jeg funnet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Er en knapp opp i høyre hjørne på hovedsiden (oversikten) der det står "marker forumene som lest" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Bah! Takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 får ikkj svart på innlegg eller sendt meldinger .. Dette er no nylig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 får ikkj svart på innlegg eller sendt meldinger .. Dette er no nylig Sikker på at innlegga ikke blir posta? Vet man blir sendt videre til feilmelding/blank skjerm men innlegga kommer for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 får ikkj svart på innlegg eller sendt meldinger .. Dette er no nylig Sikker på at innlegga ikke blir posta? Vet man blir sendt videre til feilmelding/blank skjerm men innlegga kommer for det webområdet kan ikkj vises står det .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Men ser jo no att det blir sendt likevell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Er det ikke slik det var tidligere når serveren begynte å bli full? Innlegg blir postet som de skal, men forumet kommer aldri så langt i php koden at mail, etc blir sendt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Stemmer det. Det var full disk igjen. Jeg har dessverre ikke vært her på en måned, så har ikke fått fulgt det opp skikkelig. Det er heller ikke kommet inn mer enn 2-3 lapper til server på et par måneder, så det kommer vi ikke langt med - dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 At det er komt in såpass lite i donasjoner syns eg egentlig er veldigt dårlig mht medlemsmassen som frekventerer Bimmers!! En hundrelapp eller 2 har de fleste råd til å unnvære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Databasen har nok plass i hauger, er nok bilde eller webserveren han snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Stemmer det. Er ikke noen big deal å skaffe en ny SCSI-disk, eller rotere loggene tettere, men hadde vært en fordel å få tatt hele serveren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Jøss, trodde det ville være ganske mange som hadde donert noen kroner jeg en ting jeg la merke til først i dag Var det at man kan lagre pm'er i egen mappe... Genialt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Jøss, trodde det ville være ganske mange som hadde donert noen kroner jeg en ting jeg la merke til først i dag Var det at man kan lagre pm'er i egen mappe... Genialt.... Det ville jeg også trodd. Et ikon som viste på profilen hvis man har donert hadde nok ordnet den saken litt. Hvertfall hvis man skrev hvor mye de forskjellige hadde donert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Klokka må stilles 1 time frem her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå