Gå til innhold

Oppgradering av nettsidene

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Har funnet en del bra DIY-tråder under "Teknisk". Hadde det vært mulighet for og få en litt mer oversiktlig plass for og samle og legge ut tråder der man kun legger ut oversiktlige konkrete tråder som f.eks: "DIY: Arbeid som utføres, Bilmodell", eks: "DIY: Slik lufter du bremsene, e39".

Dette vil gjøre det mye enklere og finne svar på det man lurer på, så slipper man og søke seg ihjel...

Da er vi to, jeg er registrert på utallige forskjellige bil-forum, der en godt flertall har dette, det vil også føre til mindre spørsmål under TEKNISK.

:lecture:

Det kan f.eks. være delt i, -Motor -Hjul, brems og Understell -Eksteriør -Interiør -Elektrisk

Med de gode moderatorer vi har her så burde dette være en lett sak å holde oppdatert.

Som Trollet sier, dette ville gjort det mye lettere å finne fram. :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 526
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å bli mye strengere på valg av emnetittel? På de aller aller fleste emnene forteller ikke tittelen så veldig konkret hva problemet er og det er derfor til tider være vanskelig å finne korrekt informasjon.

F.eks Gåen toppakning! Ja, vi skjønner at toppakninga er gåen, men ikke om det er et spørsmål om å bytte den eller om det er et spørsmål om tykkelse eller hvordan den byttes etc.

Da hadde det vært mye bedre med f.eks denne.

1995 E34 525i toppakninga er gåen, hvordan bytte den?

Da er det ikke tvil om hvilken bil det er snakk om, årsmodel etc. Det er sikkert enda lettere å finne fram til riktig post gjennom søkefunksjonen på bimmers om man kunne holdt seg til den type tittel. Siden vi ikke har delt opp den tekniske delen i de forskjellige seriene burde dette vært et minstekrav for å holde en liten grad av system i forumet.

Jeg vet ikke om dette bare gjelder meg, men jeg leser heller en post med god emnetittel enn med dårlig emnetittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjer det igjen at det kommer opp en helt blank side etter at jeg har postet innlegg. Trykker jeg på refresh, kommer jeg tilbake til "skriv et svar"-siden.

Samme skjer hos meg. Ser også my dobbeltposting i det siste, en sammenheng?

Edit: mottar heller ikke mail om at det er kommet svar i emner jeg har postet i lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjer det igjen at det kommer opp en helt blank side etter at jeg har postet innlegg. Trykker jeg på refresh, kommer jeg tilbake til "skriv et svar"-siden.

Kjenner til denne jeg å [-X

mener det var fulldisk som var forklaringen sist gang, hvis jeg ikke husker feil, så noen burde kanskje ta kontakt med Gunnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide å oppgradere moderatorstallen også?

For det første:

-Det ligger alltid tråder med et duplikat eller mer. Både tråder som det er opprettet flere av ved uhell, og ikke minst mange emner som handler om det samme. Her bør tråder stenges og henvises til eksisterende emner.

For det andre:

-Så skjer det ingenting når man raporterer hendelsen nevnt over.

For det tredje:

-Så er det tydeligvis lov å oppføre seg som man vil.

Ved å holde orden så blir ikke "disken" full så fort heller, og foroumet holder seg oversiktlig, pent og ryddig.

Jeg stiller gjerne opp, har drøss med moderatorerfaring fra et forum med nesten 4000 medlemmer. Dette forumet har dog vBulletin som forumløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Er det slutt på webshopen hvor jeg kan kjøpe bimmers skiltplater nå? Samt klistremerke til å ha i vinduet?

Skal du ha skiltplater og klistremerker til isfjordtreffet? :P

Nå fikk ikke jeg vært med på trollstigentreffet i år, men jeg vil bare generelt sett ha bimmers.no stickers og bimmers eller ccn skiltplater.

Jeg har også et forslag om forbedring. Når jeg er ferdig å lese i en tråd (og må kanskje trykke noen ganger på "tilbake" knappen hvis jeg har lest noen sider i tråden) så har det blitt en vane i trykke på "forum" på hovedmenyen til venstre for å navigere meg videre til neste tråd. "Problemet" da er at jeg må scrolle til toppen av siden igjen for å finne denne linken. Er det mulig at Hovedmenyen "følger" med og holder seg alltid i margen til venstre? Evt så får jeg bare venne meg til å trykke på linken til hvilken forumdel jeg er på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hadde det ikke vært bedre om "deler til salgs" la spesifisert etter serie og karosseri, og "biler til salgs" kun lå etter serie og ikke etter karosseri? Er jeg inne på deler til salgs vet jeg hva jeg leter etter å trenger ikke info om noe annet enn til min bil(serie,karosseri). Men når jeg ser på biler til salgs er det oftest mere generelt. Er det ikke sånn for de fleste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...