Gå til innhold

Oppgradering av nettsidene

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Kan være som det er ja, men hadde ikke telleren vært der(evt da skjult) så hadde man sluppet utrolig mye av de unødvendige postene.

telleren er egentlig bare tull, den kan godt være der, men jeg sier det igjen. kjempe om det legges på en slik "Reputation" funksjon. Da kan man markere innlegg folk skriver som bra, dårlig eller nøytral f.eks. og skrive en begrunnelse.

så har man enten grønne eller rød "lys" under avataren sin alt etter som man har god eller dårlig tilbakemelding.

Jeg vet det finnes som plugin i denne versjonen av forumet :wink:

Den stemmer jeg for. Drit lei av å lese: "feit bil ass" i annenhvert innlegg. Når en sjekker innleggene til noen brukere er det jo omtrent kun sånnt de skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 526
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan være som det er ja, men hadde ikke telleren vært der(evt da skjult) så hadde man sluppet utrolig mye av de unødvendige postene.

Det er jeg tildels enig i, man kunne sluppet unna mye tull eller regelrett spam.. Hvis det går an å skjule tellern for andre enn bruker selv så er jo det bra, men jeg håper rangsystemet blir stående :)

Edit: Kommer menyene på så sidene tilbake? bimmers er mer tilpasset iphone med det ;)

Edit 2: Blir det å komme et fotum for treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

telleren er egentlig bare tull, den kan godt være der, men jeg sier det igjen. kjempe om det legges på en slik "Reputation" funksjon. Da kan man markere innlegg folk skriver som bra, dårlig eller nøytral f.eks. og skrive en begrunnelse.

så har man enten grønne eller rød "lys" under avataren sin alt etter som man har god eller dårlig tilbakemelding.

Jeg vet det finnes som plugin i denne versjonen av forumet :wink:

Det vil vel da antagelig bli misbrukt av folk som ikke liker det noen andre skriver, elelr er det kanskje bare jeg som ikke har trua på noen folk her inne? :wink: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en sluppet mye av de useriøse innleggene(kun for å få et tellende innlegg), så hadde det vært helt greit med innleggstelleren som den er i dag.

Den med grønt/rødt lys er jo en ide, men om det vil funke er en annen ting. Det høres jo ikke dumt ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der, dette ble mye bedre, var på tide å oppgradere fra phpbb 2 ja!

Nå vil en jo få flere nye gode funksjoner og sikkerheten vil bli bedre, samt bedre brukerkontroll.

phpBB 3 er også lett å integrere, slik at hvis dere vil ha siden rundt som den var før, så vil det ikke være en særlig vanskelig oppgave å utføre.

Og dere burde beholde motortype/kjøretøy tabellene, selv om dette er et forum.

Jeg vil anbefale å laget et under-forum på teknisk som tar for seg DIY eller som et eget forum med under-forum som feks. bremser, motor, karassori, elektrisk

Et bildegalleri hadde nok også passet fint inn, men dette kommer jo ann på server lagringsplassen deres.

Til slutt :applause: Fra meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt enig i at man må få bort alle kommentarene "fin bil".

Joda blir det nok vel mange av de etterhvert og det er mulig jeg snakker bare for meg selv nå.

Men jeg syns det er meget hyggelig å få ris og ros ang bilene mine. Uansett om kommentarene er

lange eller korte, enkle eller utfyllende. Ser for meg det blir mange kjedelige tråder om "fin bil" skal "forbys".

Ellers er det vel forsåvidt greit nok om innleggstelleren forsvinner, om man vil vite hvor mange innlegg

en bruker har kan man jo gå inn å se på profilen hans. Men behold rang systemet.

Ang tilbakemelding på innlegg er jeg mer skeptisk. Tror som nevnt over her at det vil bli missbrukt.

Jeg ser heller ikke poenget med det, jeg kommer ikke til å sitte å bedømme andres innlegg.

Ingen av oss her inne har fasit på alt her inne :)

Eksempel:

Person X sliter med bilen sin, person Y foreslår hva som kan være problemet. Dette synes ikke

jeg høres riktig og gir Y's utsagn en negativ bemerkning samt kommer med min egen variant.

Siden Y's utsagn allerede har fått en negativ kommentar, velger flere å tro på min version og gir

flere negative merknader til Y's utsagn. X velger da å tro på min version. Etter masse feilsøking

ender det med at Y's version stemte.

Kanksje vil dette med rødt/grønt lys fungere, men jeg frykter dette vil bli missbrukt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...