Gå til innhold

Nautiluz E92 M3 ESS VT2-600


Nautiluz
 Share

Anbefalte innlegg

syns du å jon arnold burde ta turen til Kopervik ;)

Som du vet er jeg ikke helt fornøyd med den om dagen!

Virker som det er eksosen som gjør at den går i nødprogram. Kom akkurat hjem fra en lang kjøretur over fjellet. Med en bil som har 20x10" felger og 80hk! Det var en bedriten tur altså!

Bytter tilbake til orginal eksosen i morgen for å se om ting forandrer seg da. Så får ESS legge inn noe nytt på den når dem skal oppgradere den litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderte grenrør (uten katter) på e46`en jeg også når jeg trodde jeg hadde sprikke i den ene manifoilen..

men er 4 stk lambda sensorer her.. en før og en etter katt, to på sylinder 1-3 og to på 4-6... og siden de bakerste skal måle verdier etter katten har rensa eksosen, så blir dette litt feil. så derfor droppa jeg hele driten så jeg slipper motorlys osv.

har hørt det går å "chippe/omprogramere" dette.. men dette orket jeg rett og slett ikke. hehe :)

men uansett så er det kjipt at det ikke funker på bilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen blir jo tvangs foret av ESS så da programmerer dem om alt sammen. Men siden jeg skal på EU kontroll til uka så bytter jeg tilbake uansett. For å sjekke om feilen forsvinner da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du å jon arnold burde ta turen til Kopervik ;)

Som du vet er jeg ikke helt fornøyd med den om dagen!

Virker som det er eksosen som gjør at den går i nødprogram. Kom akkurat hjem fra en lang kjøretur over fjellet. Med en bil som har 20x10" felger og 80hk! Det var en bedriten tur altså!

Så du driver å lager kø med m3n... sikkert mange som trodde du hadde klistra på m3 merket bakpå da 8)

Neida... leit å høre at det skal være problemer,men det ordner seg sikkert, og turen over til vestlandet var vel sikkert mye mer morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk dårligere enn en 318 når den var i nødmodus, flaut å nesten ikke kunne kjøre forbi trailere når dem blinket til siden for å slippe forbi hehe.. Men i dag ble den friskmeldt igjen, måtte bytte tomgangsregulator! :D

Fikk også programmert baklyktene så dem funker som dem skal. Hadde stadig en checkcontroll som fikk dem til å blinke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...