Jonas_S Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Så ikke kjedelig ut det altså! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Så fett ut Kledde carbon difusoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 I dag blir bilen plukket i biter. Dette skal gjøres: Montering av metanol innsprøytning (frontfanger må av). Lyktene i front skal oppgraderes. (div deler skal sotes) Innsuget skal gjøres ferdig og klarlakkes. Karbon skal legges på div motordeler. Sidekjørt skal lakkes pga steinsprut. Ruter skal sotes. Diffusor skal monteres. (eksos senkes og forlenges) og ikke minst stereo skal gjøres ferdig! Håper på å rekke mesteparten før påske fordi da skal bilen stilles ut på Elmia! \:D/ www.custommotorshow.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 For en sinnsykt grom bil, dette er helt rått Helt rette modifikasjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Fantastisk flott bygg, gjennomført og smakfullt! Bimmers flotteste bil! Synd å høre om passform på ting som "skal" være bra. Stå på, denne bilen varmer et entusiasthjerte, ikke minst varmer det at noen går all in ifht interresse og drømmer, hva kan jeg si, inspirerende! Keep it up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsrise Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har lest igjennom tråden og blir like forelsket hver eneste gang. Ett stykke nydelig bil du har! Blir nok bra med de nye oppgraderingene som kommer, gleder meg til bilder! Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 HELT riktig stuk på den der.! thumbs up.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Takk for det alle sammen! Det blir nye bremser på kjærra til sommeren. Skal teste dem her Wortec sine. Så får reklamere litt for dem, trykk like alle sammen Utrolig fete bremser!! http://www.facebook.com/pages/Wortec/102175946507509 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Små detaljer teller.. Før og etter bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Var finere med matt på speilet da Har en bil inne her nå, M3 E92 sedan med sånn kasse du har. Morsom kassa ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Ja, den kassen funker bra! Har byttet til gloss jeg nå, hadde matt. Av en eller annen grund så er bilen levert med div deler i gloss og matt. Jeg må ha alt i samme.. Og det er bare gloss det er mulig å få alt i samme. Forresten noen som vet hvor en kan kjøpe sotespray? Metanol kit.. Dårlig med plass til metanol tanken noe sted i M3en, så spylerveske tanken får duge til det bruket isteden. Den er lokalisert inni skjermen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Bilxtra selger Duplicolour sotespray i div farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Bilxtra selger Duplicolour sotespray i div farger. Takker for det Tommy, da ble det spray i dag. Og demontering av lykter igjen... Føltes nesten som å være 16år igjen med sotespray Fortsatt med montering av metanol også. Mateslange til pumpen som er montert under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Det der har jeg hatt lyst til å gjøre med min, siden jeg fikk den, men ser ikke syn på å begynne å rive i stykker de originale xenonlyktene for å komme til disse glassene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Det er ingen morsom jobb å demontere dem lyktene. Er tydeligvis ikke laget for det. Glemte forresten bilde av metanoltanken eller var det spylervesketank det skulle vært.. Geniale med å bruke den er jo at en får beskjed om lavt nivå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå