Gå til innhold

Nautiluz E92 M3 ESS VT2-600


Nautiluz
 Share

Anbefalte innlegg

Det som også er genialt er jo at bilen ikke brukes på dem tidene av året som en trenger spylerveske... ;) Tror ikke gummilistene eller lakken blir veldig fornøyd om jeg bruker metanol :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dessuten skal jo bilen vaskes så ofte at man ikke skal trenge spylervæske ;) Men skal du banekjøre med den? Er jo ikke helt unormalt at noen biler plutselig begynner å spyle ut kjølevæske, men da får du eventuelt bare bremse ned og komme deg i depot og vaske av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radiatorslanger som hopper av osv. Ikke at det skjer med denne, men biler du ligger bak. Men du er vel sjeldent bak biler med denne :P Har skjedd flere ganger når jeg har vært på bane at det spruter litt dritt. Men når det er sommerbil så trengs jo ikke spylervæsketanken, så forstår godt at du bruker den :) Forøvrig helt rå bil! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig litt grinete på deg jeg Nautiluz, siden jeg bor i Halden og møter på denne innimellom... blir så forbannade misunnelig, for denne er grisefeit!

.. ( så hvis du ser en sølvgrå bruks-E34 som er aaaltfor høy i bakspeilet som blinker litt med lysa og prøver å hisse deg opp - slapp av, bare meg som vil høre lyden når bilen din får smake litt på turtall! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...