Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Artig at du prøver noe slikt med tanke på hvor bra bilen er, er jo bare klistermerker så er jo ingen pandoras eske heller akkurat :)

Litt mere spent på kombinasjonen med strøken bil og så mye merker, det må da vell bli mareritt på jord å kjøre maskin på noe slikt? spessielt med tanke på svarte merker, hvite er vell noe enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var du skikkelig morsom Yngve. Du kan kritisere bilen så mye du orker, men person angrep trodde jeg du var litt gammel for?

Angående polering og klistermerker så er nok det helvete ja. Jeg skal kjøre over den før merkene blir lakt på. Men det er jo mye mer gøy å kjøre enn å gnukke og gnu :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trua på dette ja. :) Tror faktisk det hadde vært litt kult med gull dekor og. Gull og blå går godt sammen. ;) Men det er jo samme med sort! ;)

Absolutt, men jeg vil at den skal blende litt inn og ikke vere alt for skrikende.

Må få flytta bilen til et oppvarma lokale så jeg får lakt greiene på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Begynte å legge på dekoren i går, det gikk noe tid i det. Fikk noen bobbler her og der, men stort sett i der det står JPS. Skal se på det ved en annen anledning, må nok kjøpe meg et komplett sett med dekor til så jeg har i reserve hvis noe begynner å falle av.

Har også fått på plass spjeld i eksosen for å dempe lyden litt ved langturer eller kanskje en kontroll langs veien.

72819_10151695217805561_952707984_n.jpg

59234_437210813038340_1784067463_n.jpg

544227_10151695386555561_1206590670_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...