Thunegutt Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Litt skeptisk, men er spent på hvordan det blir
hsd Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Artig at du prøver noe slikt med tanke på hvor bra bilen er, er jo bare klistermerker så er jo ingen pandoras eske heller akkurat Litt mere spent på kombinasjonen med strøken bil og så mye merker, det må da vell bli mareritt på jord å kjøre maskin på noe slikt? spessielt med tanke på svarte merker, hvite er vell noe enklere.
SSM Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Nå var du skikkelig morsom Yngve. Du kan kritisere bilen så mye du orker, men person angrep trodde jeg du var litt gammel for? Angående polering og klistermerker så er nok det helvete ja. Jeg skal kjøre over den før merkene blir lakt på. Men det er jo mye mer gøy å kjøre enn å gnukke og gnu
Larsinnj Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Har trua på dette ja. Tror faktisk det hadde vært litt kult med gull dekor og. Gull og blå går godt sammen. Men det er jo samme med sort!
Kristian Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Bare fyren igjen nå da Om du ikke vet det yngve, så er bjørn werner player han også!
SSM Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 Har trua på dette ja. Tror faktisk det hadde vært litt kult med gull dekor og. Gull og blå går godt sammen. Men det er jo samme med sort! Absolutt, men jeg vil at den skal blende litt inn og ikke vere alt for skrikende. Må få flytta bilen til et oppvarma lokale så jeg får lakt greiene på
Larsinnj Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Ser den ja! Gleder meg til å se hvordan det blir!
SSM Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 Begynte å legge på dekoren i går, det gikk noe tid i det. Fikk noen bobbler her og der, men stort sett i der det står JPS. Skal se på det ved en annen anledning, må nok kjøpe meg et komplett sett med dekor til så jeg har i reserve hvis noe begynner å falle av. Har også fått på plass spjeld i eksosen for å dempe lyden litt ved langturer eller kanskje en kontroll langs veien.
Tzunami Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 Tøft at du går en annen vei med e30'n din, mtp JPS!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå