Frode D Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Ser på autodb o.l. og finner ingen Z4 coupéer til salgs i Norge. Er det noen innpå her, eller noen som vet om noen i Norge? Sikler på Z4 om dagen så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 det er flere M versjoner hvertfall. Sett et par 3litere også, men ikke mange.. Hva slags type ser du etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 kondolerer, du vil ta steget inn i frisørverdenen?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 ??? Z4 coupè er da ikke frisør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 det er flere M versjoner hvertfall. Sett et par 3litere også, men ikke mange..Hva slags type ser du etter? Har sett på 3.0Si, men er redd for at det blir for dyrt. Du importerer vel litt? Vet du hvilke priser de havner påf erdig importert? Har regnet litt på kalkulatoren som ligger på tyskland.org, men vet ikke hvor riktig den er og om den tar med alt av avgifter.. kondolerer, du vil ta steget inn i frisørverdenen?! Z4 cabbe er gjerne frisørbil, men syns coupèene er mandige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 coupe er jo bare überrått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Coupen er nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Frisørbil? Heh, er alt med to seter frisørbil dieseldutten? Har sett på 3.0Si, men er redd for at det blir for dyrt. Du importerer vel litt? Vet du hvilke priser de havner påf erdig importert? Har regnet litt på kalkulatoren som ligger på tyskland.org, men vet ikke hvor riktig den er og om den tar med alt av avgifter.. Ligger på toll.no også og de regner som regel ganske så rett - forutsatt at du har riktig info selvsagt. Dyrt blir det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 det er flere M versjoner hvertfall. Sett et par 3litere også, men ikke mange..Hva slags type ser du etter? Har sett på 3.0Si, men er redd for at det blir for dyrt. Du importerer vel litt? Vet du hvilke priser de havner påf erdig importert? Har regnet litt på kalkulatoren som ligger på tyskland.org, men vet ikke hvor riktig den er og om den tar med alt av avgifter.. Ja - hvordan stiller du deg til å ta inn en Z4M fra Tyskland, Bjørn? Eller har du lagt importvirksomheten på hylla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Halve moroa er jo å hente den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Uff - altfor mye styr. Iallefall med innstillingen jeg har nå med at det er det... Kan godt hente, men hadde vært greit med noen som har giddi å satt seg inn i formalitetene til å ta seg av nettopp dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Hvis du kjøper fra en forhandler og får den på eksport-skilter er det jo null stress. Jeg hadde jo skilt på min 6 timer etter jeg ankom landet - og da er det jo både et stykke å kjøre samt masse ventetid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Ligger på toll.no også og de regner som regel ganske så rett - forutsatt at du har riktig info selvsagt. Dyrt blir det uansett. 315k i kun avgifter for å importere ifølge kalkulatoren.. Hehe. Så da blir det vertfall 500k totalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 kondolerer, du vil ta steget inn i frisørverdenen?! Og du skriker etter oppmerksomhet igjen ja! Ikke alle liker å ha tomta full av gamle MB vrak slik som åpenbart du har! Jeg vil anbefale trådstarter å høre på folk som har peilig og ikke på denne skrotnissen her som tror han har peilig uansett hva som diskuteres her inne på forumet! Z4 coupe er en meget skjelden sak i Norge, jeg har faktisk kun sett en jeg og det var en Z4M men den var jo også helrå da. Jeg vil nok mene at det er lurt å ta en kikk i utlandet da utvalget her til lands er svært begrenset. Det er veldig stas med en bil som man ikke ser hver dag og jeg vil si at Z4 coupe er en slik bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Z4 er uansett en rå bil, samma karosseritype! Blir det salg av E46 320cd da Frode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå