Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 e39 er jo ikke bil for mannfolk, men for 18åringer Z3 coupe er bare en forstørret basketsko og en nerdebil. Ford F650er bil for mannfolk! Tror det kun er en i Norge.
flobben Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Dette er bilene for mannfolk, biler du skjelden finner kvinnfolk eller homser bak rattet i! Hvis meg den homsa som kjører E60 M5! Gjelder forøvrig alle E60 modellene kongerå farge!! Sånn lakk skal jeg ha på en bil i framtida synes faktiskt ikke denne fargen var så aller værst selv. Lilla synes jeg er kult, men kanskje en anelse mørkere en her. Ellers så er jeg så trygg på min egen manndom, at jeg trygt kunne vist meg i alle bilene her, uten å få noen gaylook etter meg.
Lars89 Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Er tøft med dyp rosa/lilla bil (E60n var for lys) Gjerne med gullfelger Ja det er harry, men e liker det
Gjest Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Kjørte forbi en slik for noen år siden sammen med min far og i det vi passerte han kom han med den perfekte beskrivelsen av kjøretøyet: HOMOKONTEINER
Just-turbodiesel Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 jeg vil ikke si yaris er homsete, den er mer "je-gir-faen-i-hva-jeg-kjører-bil", de mest homsete er små forhjulsdrevne cabrioleter som audi tt og bmw z3
sladjan Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 jeg vil ikke si yaris er homsete, den er mer "je-gir-faen-i-hva-jeg-kjører-bil", de mest homsete er små forhjulsdrevne cabrioleter som audi tt og bmw z3 når har bmw begynt med forhjulstrekk da?
hagenisse Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Jeg er ganske sikker på at min Z3 trekker bak, men kanskje det fulgte med taket?
bmwkizn Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Jeg er ganske sikker på at min Z3 trekker bak, men kanskje det fulgte med taket? dagens
bmwkizn Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Huandai Atos oser ikke akkurat testoseron den heller
Just-turbodiesel Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 jeg vil ikke si yaris er homsete, den er mer "je-gir-faen-i-hva-jeg-kjører-bil", de mest homsete er små forhjulsdrevne cabrioleter som audi tt og bmw z3 når har bmw begynt med forhjulstrekk da? jeg mente små cab-forhjulstrekkere OG bmw z3, kan nevne slk også, selv om den er bakhjulsdreven er den progay
Fredrik 90 Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 e39 er jo ikke bil for mannfolk, men for 18åringer Hehehe! prøver du å være vittig eller! E39 er vel like stor bestefar bil som E-klasse, er kun pensjonerte leger, advokater, bankmenn og revissorer som kjøre slike! Unnatt de 18" M-felgene mine så er vel min av værste "Bestefar edition" du kan finne! Facelift, sort skinn, Automat og hengerfeste(avtagbart da) Forøvrig så er det mange småbarns familier som kjører E39 her hvor jeg bor, gjerne med facelift, touring og takboks! Det er jo som en Volvo bare litt bedre innpakking og motorisering stor og trygg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå