Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sååe her kommer et bilde av felgene som kommer på bilen ! Det er ikke disse hjula, men har ikke bilder av de jeg får, men er i alle fall samme sort i samme størrelse

9-9,5x16" OZ FUTURA

v9m64q1aasdbtmkzoqqa.jpg

Slik ser de ut på bil, om noen skulle være i tvil :mrgreen:

2sg7hcnfgmcqlo2cu7ih.jpg

j6waztqige2ryn5f9zpx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Ja, skal bli morsomt å montere dekk og felger på bilen ;)

Kommer til å kjøre 205.40 foran på 9" og 215.40 bak på 9,5". Dette gir vel nok strekk.. SÅ skal den senkes mere foran om det går uten å valse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å bli noe strekk hos deg da. Jeg faila, og satte på 245 på 9" felg, og det ble liksom helt etter boka.

Skulle nok hatt 225 istedet ja.

Men det blir virkelig morro å se bilen din ferdig med di nye modsa. Skal du på noe treff med den eller?

Lykke til videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der kommer til å bli evig bra! :D

Nesten litt synd du kjøpte slike, for jeg sitter å vurderer om jeg skal lakke siden på mercen eller kjøpe ny felger.. 8)

Edit: Hvis jeg skal få pirke på noe synes jeg 16" er hakket for lite. Bør være 17" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer :)

Heggem: så mye dekk kommer ikke på her ;)

Larsinnj: Takk takk ;)

Hehe, jaa, valgets kvaler da ;) Joda, enig i at 16" er litt lite, og 17" var jo hele tiden plana.. Men, tilgjengelighet på 17"som jeg ønsket meg, samt litt tilfeldigheter gjorde at jeg endte opp med disse..:) håper "grisesenk" gjør susen, og at bredden henter litt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅ TIDE!!! Begynte å bli lei ventingen nå :lol:

Gromme hjul det der. Grattis!! :applause:

Hehe, klarte ikke vente lengre 8):lol:

Jo takk, håper det skal bli bra det der 8)

Feeeteste E30 hjul de dere.. Blir garantert tøft. :)

Håper dette kommer til å bli bra ja ;) Blir uansett kjørt på disse denne sesongen, så får satse på at det ikke blir så ille :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne ikke valgt bedre felger til en gammel treer, Jørgen! Dette blir übertøft. Jeg hadde gått for litt mer gummi rundt felgen, bare for å fylle hjulhusene litt mer. Men det er mye mulig at du er inne på noe med at bredden på felgen vil kompensere for den siste tommen i høyde. Bilen din blir uansett en vinner i de fleste situasjoner 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra med de felgene der ;))

Håper det ja ;)

Du kunne ikke valgt bedre felger til en gammel treer, Jørgen! Dette blir übertøft. Jeg hadde gått for litt mer gummi rundt felgen, bare for å fylle hjulhusene litt mer. Men det er mye mulig at du er inne på noe med at bredden på felgen vil kompensere for den siste tommen i høyde. Bilen din blir uansett en vinner i de fleste situasjoner 8)

Takk for det Eirik :D Mer gummi er dessverre uaktuelt i mine øyne, ganske enkelt pga at jeg skal senke så mye jeg klarer, helst uten å måtte valse noe på skjermene :)

Ja, håper det kompenserer litt :)

Hehe, du mener det ja :oops: Godt å høre at det faller i smak :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...