Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De var ikke dønn strøkne, men det hadde jeg heller ikke forventet..;) To av felgene har en liten bulk hver, men får vel levere de inn til rep til vinteren igjen :) Det mangler også en skru e den ene bakfelgen. Har dette noe å si??

Noen få bilder... Nå gjenstår det bare å vaske de skikkelig, montere dekk og få det på ! 8) 8) 8) 8)

5mp59hxoyn05hh67esfw.jpg

1vklgewwjjj7f33jt1hr.jpg

m7a1gznw7bzhtfj5sr0i.jpg

7kle1502hxcdzzcerzq5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de mangler en skru er det nok bare å la de gå i søppla.. Om de har vert kjørt slik fører det til ubalanse i hele felgen, navet blir vridd, og alt er bare boss.. Menmen, de er ikke så verst vinterhjula dine heller :)

(Men ser bra ut ja! Sikkert ingen fare med en skru for lite, pittelitt ubalanse eneste..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, gla jeg ikke monterte felgene i dag.. Skulle svinge ned til en plass for å bli kvitt litt av vinterdekka, og i det jeg svingte ned kom det forferdelig skrapelyd fra høyre forhjul :lol: Så kom det vekk, fikk sladda noen rundinger og kvessa spora i vinterhjula, og skulle kjøre opp igjen så kom lyden på nytt :lol: Kjørte opp i garasjen til fattern, og der va muttern på endeleddet løsnet, så styrekula tok i felgen.:lol: Flaks d ikke var Ozzzz`ene ;)

Nei, tror ikke det skjer Mads ;) Skru de i filler til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar jo ikke sååå lang tid å skru ut skruene og polere opp alle ringene da :) Synes du skal gjøre det!

I dag har jeg også høvla over siste bit av rs'ene, så i morra skal de "limes" sammen igjen med skruer og det hele og testes på bilen. Synes ikke du skal være noe dårligere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hva som skjer utover ;) blir uansett å få på dekk i morgen for å se om jeg må gjøre noe med skjermer.. Som sagt, prøvde på ene bakfelgen, den stakk ca 1-1,5cm utenfor buen bak :lol: fattern mente at dette var jo en meeeget gunsti felg-str 8) haha... Men ja, får vel på dekk i morgen så da får vi se :) Mulig det blir å skru de fra hverandre å polere kanten, men kjenner jeg meg selv rett, så har jeg ikkr tålmod til dette :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Frode :) Gleder meg selv ;) Har vasket de nå, så ser bedre ut enn på bildene over! Han stakkar tyskeren som solgte har ikke akkurat vaske de ihjel.. Merkelappene på felgene er fra 1995, så om de er urørt siden da, så ser de bra ut ! Flott å høre at flere liker leppa :) Var noe usikker selv, men blir mer og mer fortrolig med den! Regner med at dekk kommer på ila søndagen 8) 8)

Sitat Dj Dan: Itttkjje braaaa :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er felgene kommet på, endelig!!

Ble 205.40 rundt om, fordi 215.40 dekka var kommet, var i 17" så klart.. Farlig å sende riktig dimensjon.. Meen, tror nesten jeg bare kjører med 205 rundt om :) Null subbing, og ser ikke dårlig ut heller.. Ble så klart såpass lav nå, at jeg kommer meg omtrent ikke ned til huset :lol:

Pic`s.! Ikke redigert eller noe spesi location.. Men dere ser hvordan det er ;)

qmewew7vp93gy4ptjp2z.jpg

xhzl8lu3w2y1purt08q1.jpg

ai402kajjll7f0imhhrc.jpg

vd4m1m6e70mxlph7cl6p.jpg

0yik0piv8q5aujauojos.jpg

zpdqbrex1a95qu0r539b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...