Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikkje nokke hemmelighet att den bilen der er ein av Norges råeste av utsjånad etter min smak men eg trur den blir enda råere med alpina front :)

Er litt "Old style" og det er jo veldig inn for tida ;)

Tusen takk for den! :oops: Kjekt og høre! Får ikke mindre glød av slike komplement :)

Ja, er jo det jeg tenker.. Kjøre med mindre plastikk. Blir nok andre oppgraderinger enn å bare ta av M-tech fronten og montere Alpina-fronten ;)

hadde alpina front på e30 tidligere. angrer som en hund på at jeg solgte....
Er lenge mellom hver gang man ser noen til salgs ja. Den jeg fikk tak i er jo ubrukt i tillegg, så det er jo heller ikke noe minus!
Alpina brøyteskjær er det kuleste man kan sette på en e30. En kompis av meg hadde org alpina 2,7 e30.. Det var grombil det :)

Håper og tror dette blir bra ja..;) Har da en 2,7 stående jeg også, som snart er klar til å settes inn.. :mrgreen:

Mye fetere med alpina enn m-tech spør du meg, bare få resten i rundt til å stemme med fronten det :)

Du sa vel det fra starten av, men jeg måtte montere den før jeg mente det samme :lol:

Tøft med forandringer i blant, liker ;)

Du liker vel det ja ;) Kjekt og ha litt å bytte i ;)

Nå skal vel alle ha alpina? :P

Håper da ikke alle kommer med Alpina til våren..!! Vokser ikke på trær, så det begrenser seg vel, med mindre man får tak i noe kopi-opplegg ;)

Dette er riktig :clap::clap::clap:

Kjekt å høre ja!! :mrgreen:

kan bli bra det, med litt lakk :D har litt lyst på alpinafront til min e28 jeg., men får se :)

Lakk ska den få ;) Blir vel ikke før over nyttår, da jeg venter på at noe annet eksteriør skal dukke opp, slik at jeg får lakket alt i samme slengen, samt leppa jeg har bestilt til E91`n :)

Jaa, er jo bare og lete det? Kjekt og ha stash liggende.. Er jo ikke å forakte på e28 heller akkurat, da den har haifront av den gode gamle sorten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier de som har fått anbud på brøyting på Smøla nå når du kommer til å gjøre jobben deres da? :wink:

Spøk til side, haifront er og blir tøft. Og dette blir det nærmeste man kommer når selve karosseriet ikke er hai-formet i utgangspunktet :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier de som har fått anbud på brøyting på Smøla nå når du kommer til å gjøre jobben deres da? :wink:

Spøk til side, haifront er og blir tøft. Og dette blir det nærmeste man kommer når selve karosseriet ikke er hai-formet i utgangspunktet :applause:

Blir kanskje til at jeg skal være "reservemann" for en kompis som har brøyting på hovedveiene her ute, så da er jeg jo godt forberedt og trenger ikke låne JCB`n hans :lol:

Jeg har troa 8) Tar med rimsa over nyttår om du gidder ;)

Dette blir gull! :)

Gleder meg til å se den med delene ferdig lakkert og montert! :D

:D Det gjør jeg også !!

:applause::applause::applause::applause:

:oops:8)

Herlig, Jørgen! Gode nyheter. Jeg har også lyst på Alpinafront men ble frarådet det fordi jeg ikke skal blodsenke bilen.

8) Ja nei, den er kanskje ikke like "kul" med en litt høy bil. Da jeg prøvde på fronten så det bra ut, men tenker jeg slipper den ned enda 1-2cm når d kommer på skikkelige coilovers :)

Alpinafront tror jeg kanskje er det kuleste jeg ser på en e30, så for min del er det ingen tvil om at dette blir gromt.

Håper jeg endelig får sett den til sommeren nå da :)

Satser på det..;)

Jaa, i Sommer MÅ vi få det til! :) Det må da vel klaffe for meg en gang også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite tips er å korte inn selve leppa litt, så kan du senke mer, og det ser ikke like "brøyteskjær" ut :)

Tror Baklie_e30 gjorde det på sin.

Da ser Alpina leppa nydelig ut :)

Edit:

Ser den var kortet ganske mye, kanskje en mellomting hadde vært litt bedre.

5dbo0igl48wx50rs4uku.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar med rimsa over nyttår om du gidder ;)

Deal :)

Skylder deg vel fortsatt en såpass tjeneste om jeg ikke husker helt feil :wink:

Hehe, nei, du skal få betalt for jobben! :)

Lite tips er å korte inn selve leppa litt, så kan du senke mer, og det ser ikke like "brøyteskjær" ut :)

Dette er til facelift, så den leppa er nok annerledes :)

Eh... Du kan se bort fra 1 stk. stemme på gull. Sett den på sort eller ingen. Blingsa noe kraftig her #-o

Stig da! Sovel doo?? :lol:

Er de leppene like da? Den grønne har jo facelift front. I så fall er den kraftig modifisert..

Nei, de er egentlig ganske ulike :) Plog eller ikke, montert blir den, og skjært i stykker blir den alldeles ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...