[space] Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 BMW Megacity EV http://www.engadget.com/2010/02/23/bmw- ... ng-active/ Bildet i artikkelen viser ActiveE concept som skal testes ut i 2011 i følge artikkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 En slik kunne jeg tenkt meg som firmabil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Godt bilfabrikantene begynner å lage elbiler som ser litt normale ut. Det er jo en kurant til og fra jobb/butikken bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Enig med S.Arnesen. Greit at det er el bil, men ikke når de ser ut som de har gjort hittil hvertfall. Denne ser nå i hvertfall "normal" ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 ser jo ut som en 1serie hadde ikke hatt noe imot å kjøre denne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Står litt mer om bilen i artikkelen jeg linket til her: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=139116 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 ser jo ut som en 1serie hadde ikke hatt noe imot å kjøre denne jeg BMW commits to Megacity EV by 2013, will start by testing ActiveE all-electric 1 series next year Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 veel jeg så bare på bildet orket ikke å lese hva som sto på den linkede siden for den var jo mistenkelig lik 1serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Vil tro Megacity EV ser annerledes ut enn 1-serien, eller er det konseptet på bildet som tas videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Kan jo hende de tester ut systemet først, og designer bilen etterhvert som sytemet utvikler seg til slik de vil ha det... Ellers så syns jeg 1 serie med el motor høres ut som ett alternativ jeg kan vurdere som en nr.2 bil i fremtiden engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Kunne godt tenkt meg en slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Ja, de snakker jo om 170 hk. Det sparker nok rimelig bra fra en elmotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 ":4p812uwo]Ja, de snakker jo om 170 hk. Det sparker nok rimelig bra fra en elmotor. Ja... man har jo full effekt fra praktisk talt 0 omdreininger på en elektrisk motor. En elektrisk motor er en forbrenningsmotor totalt overlegen bare vi løser utfordringen med batterikapasiteten. Jeg vil ha en Tesla... http://www.teslamotors.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 har dere virkelig så liten interesse for bil? hva med lyden og sjelen i en bil? forbrenningsmotorens historie og utvikling? elektriske biler er ingen biler, det er framkomstmidler uten sjel som vil by på masse problemer i framtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 hva med lyden og sjelen i en bil? Her er jeg faktisk enig med deg. Jeg tror nok jeg kommer til å savne motorlyder når hydrogen- og eldrift kommer for fullt. Selvfølgelig ikke fra trauste 4-sylindrede koreanere, men sportsbiler vil nok ikke gi samme følelser som i dag. Jeg må si at lyden er STOR grunn til at jeg liker 325i'en såpass mye som jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå