Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fikk noen blink i går kveld selv, må si det ikke er behagelig å få vite man blender ande. Prøvde å stille inn lysene lavest mulig osv selv. Men må nok ta det på et verksted.

Man skal jo i grunn ikke se i andre sine lys, dermed blir man å bli blendet. men men...

Skrevet
Hvis "motoren" til automatisk høydejustering hadde gått på diesel så hadde det sikkert vært knall?

du kjører fEil30, ergo har du ingenting å si i den store sammenhengen :wink:

Meget godt argument, der traff du fantastisk bra.

Skrevet
Hvis "motoren" til automatisk høydejustering hadde gått på diesel så hadde det sikkert vært knall?

du kjører fEil30, ergo har du ingenting å si i den store sammenhengen :wink:

Sa gutten med ihjelrusta taxi... 8)

Skrevet

Selv syns jeg xenon er ufatelig irriterende uansett om det er orginalt eller ei. Spesielt på nyere audi'er, uten at jeg kan forklare helt hvorfor.

Men denne diskusjon har jo sporet helt av (blitt litt mye tåpelige kommentarer nå), la tråden dø ut eller være litt saklig mot topicen er kanskje litt kjekt :)

Skrevet

Det så utrolig bra ut Kristian.

Nå presterte jeg jo å knekke en AE ring når jeg skulle montere.

Stemmer det ikke at ringene skal monteres i de sirkulære glassene? Så det var slike klips på Biltema ringene, men fikk det liksom ikke til å stemme ved å klipse disse på reflektoren. Samtidig passet jo ikke ringene inn i sirkelglassene.

Skrevet

De klipsene skal du ikke bruke. de "knekker" du av ringene. De er for e46.

Ringene fra biltema passet perfekt på mine lyker. Men måtte lime de, brukte super lim som vi har på jobben.

Men skal gå an å bruke sika som er gjennomsiktig osv osv.

Kan garantere at ringer som ligger ute på ebay, gs og andre plasser ikke er bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...