Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har du delenr til de fjerne airbag platene på siden? Regner med at du forstår hva jeg mener!

De var ikke veldig lette å få tak i nei! Kontaktet Hellanor som er recaro forhandler i Norge. Etter 15 mailer fikk jeg bestillt dem. Letteste for deg nå tror jeg er å ringe dem å få dem til å sjekke ordre historikken min. De kostet ca 1300kr og er for Recaro CS sete uten airbag.

Så du har skaffet deg noen PF seter nå da :D Blir konge i en E46 M3...

Du klarer ikke å finne delenr? Er det bestilt på as sport eller deg?

Sendte deg en PM jeg :D

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

PK (Per Kristian) Fortalte meg om denne ;) Sykt feit Z4!!! =D

Grei pris å syns nå jeg iforhold til hva mann får! =D

Skrevet
PK (Per Kristian) Fortalte meg om denne ;) Sykt feit Z4!!! =D

Grei pris å syns nå jeg iforhold til hva mann får! =D

Takk for det :D Han snakker mye om bilen din på jobb ivertfall :lol:

Skrevet
Kondolerer....

Ny på vei eller?

Takk :D Nei, ikke enda, klarer ikke å finne en riktig en i Tyskland til rett pris for øyeblikket.

Skrevet
Hva er "riktig" da? :P

En riktig bil er en 2009 Z4 Sdrive35i i Sort,Grå, Blå eller brun met. Interiøret må ikke være rødt eller grått. Km. stand max 30000.

Den må helst ha manuell kasse, men siden 95% har dobbelclutch kasse kan jeg akseptere at det blir vanskelig å finne en bil som er "riktig utstyrt" med dette.

Den må ha Navi, Sportseter, Aktivt M understell, Comfort access, lyspakke, Servotronic. Xenon og skinn er standard.

Så er planen min å ettermontere en del stasj :D

Felger og dekk er jo allerede på plass, mangler bare bilen nå da :mrgreen:

Breyton Race LS i 20" med 245 og 285 Falken FK453 dekk

eyqjxf29lqf7s7kaid7b.jpg

Skrevet

Da har jeg omsider fått handlet meg ny bil :D Ble en 2009 Z4 35i. Mer info og bilder kommer når jeg har fått hentet den fra Tyskland. Gleder meg noe helt villt :mrgreen:

Skrevet

Grattis med ny grombil! Blir spennende å se hvordan den blir. Du skal bruke litt cash for å komme opp på nivå med den andre.

Skrevet

Takker for det :D Blir vel ett litt mindre kostbart prosjekt denne enn gamle E85 Z4en min. Men den skal vel ikke bli kjip for det :mrgreen:

Skrevet
Da har jeg omsider fått handlet meg ny bil :D Ble en 2009 Z4 35i. Mer info og bilder kommer når jeg har fått hentet den fra Tyskland. Gleder meg noe helt villt :mrgreen:

Å ja du kjøpte deg bare sånn en billig en? :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...