bmwZ Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Har du delenr til de fjerne airbag platene på siden? Regner med at du forstår hva jeg mener! De var ikke veldig lette å få tak i nei! Kontaktet Hellanor som er recaro forhandler i Norge. Etter 15 mailer fikk jeg bestillt dem. Letteste for deg nå tror jeg er å ringe dem å få dem til å sjekke ordre historikken min. De kostet ca 1300kr og er for Recaro CS sete uten airbag. Så du har skaffet deg noen PF seter nå da Blir konge i en E46 M3... Du klarer ikke å finne delenr? Er det bestilt på as sport eller deg? Sendte deg en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Legger ut linken til annonsen på Finn.no for de som vil kikke litt http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34091457 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 PK (Per Kristian) Fortalte meg om denne Sykt feit Z4!!! =D Grei pris å syns nå jeg iforhold til hva mann får! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 PK (Per Kristian) Fortalte meg om denne Sykt feit Z4!!! =DGrei pris å syns nå jeg iforhold til hva mann får! =D Takk for det Han snakker mye om bilen din på jobb ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Da var bilen solgt Men litt trist også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Kondolerer.... Ny på vei eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Kondolerer....Ny på vei eller? Takk Nei, ikke enda, klarer ikke å finne en riktig en i Tyskland til rett pris for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Hva er "riktig" da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Hva er "riktig" da? En riktig bil er en 2009 Z4 Sdrive35i i Sort,Grå, Blå eller brun met. Interiøret må ikke være rødt eller grått. Km. stand max 30000. Den må helst ha manuell kasse, men siden 95% har dobbelclutch kasse kan jeg akseptere at det blir vanskelig å finne en bil som er "riktig utstyrt" med dette. Den må ha Navi, Sportseter, Aktivt M understell, Comfort access, lyspakke, Servotronic. Xenon og skinn er standard. Så er planen min å ettermontere en del stasj Felger og dekk er jo allerede på plass, mangler bare bilen nå da Breyton Race LS i 20" med 245 og 285 Falken FK453 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Da har jeg omsider fått handlet meg ny bil Ble en 2009 Z4 35i. Mer info og bilder kommer når jeg har fått hentet den fra Tyskland. Gleder meg noe helt villt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Grattis med ny grombil! Blir spennende å se hvordan den blir. Du skal bruke litt cash for å komme opp på nivå med den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Gratulerer, utrolig gromme å se på disse nye Z4 synes jeg Spent på hva du kommer til å gjøre med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Takker for det Blir vel ett litt mindre kostbart prosjekt denne enn gamle E85 Z4en min. Men den skal vel ikke bli kjip for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Da har jeg omsider fått handlet meg ny bil Ble en 2009 Z4 35i. Mer info og bilder kommer når jeg har fått hentet den fra Tyskland. Gleder meg noe helt villt Å ja du kjøpte deg bare sånn en billig en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 He he.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå