bmwZ Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Da har jeg omsider fått handlet meg ny bil Ble en 2009 Z4 35i. Mer info og bilder kommer når jeg har fått hentet den fra Tyskland. Gleder meg noe helt villt Å ja du kjøpte deg bare sånn en billig en? Viktig å holde kostnadene nede, skal jo tross alt koste på denne bilen en del også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Blir det stage 3 chip på denne? 400+ hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Blir det stage 3 chip på denne? 400+ hk? Har bestillt ESS stage2 flash chip, gir vel ca 400hk og 550nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Da drar jeg til Tyskland for å hente min nye Z4 i morgen, gleder meg helt bananas Håper 17 mai går så fort over som mulig Bilen er Sort blank med beige skinn og manuell girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Gratulerer med dagen i dag, og morgendagen da! gleder meg til bilder! Blir gromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Gratulerer med dagen i dag, og morgendagen da! gleder meg til bilder! Blir gromt!! *mr.green* Gratulerer selv og takk. Skal vel lage en ny tråd på den nye bilen, så bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Ble gamlebilen solgt til Tønsberg/Nøtterøy-området? Mener jeg møtte på denne i går på Nøtterøy! Fikk hvertfall med meg at det var samme farge, sorte felger med mange eiker og oransje kalippere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Ble gamlebilen solgt til Tønsberg/Nøtterøy-området? Mener jeg møtte på denne i går på Nøtterøy! Fikk hvertfall med meg at det var samme farge, sorte felger med mange eiker og oransje kalippere. Nei, ble solgt til Hedemarken. Men han drev med noe forretninger i Tønsberg skjønnte jeg. Kan vel ha vært den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Blir det stage 3 chip på denne? 400+ hk? Har bestillt ESS stage2 flash chip, gir vel ca 400hk og 550nm Sier det jeg alltid sier... Det er så stygt! Kjører fra deg med R6en uansett:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Blir det stage 3 chip på denne? 400+ hk? Har bestillt ESS stage2 flash chip, gir vel ca 400hk og 550nm Sier det jeg alltid sier... Det er så stygt! Kjører fra deg med R6en uansett:P Hehe... ja, du kjører nok fra meg der Men jeg har plass til to, nei svarte, det har jo du også Men ingenting er som en rekkesekser på høyt turtall, greit da, en motorsykkel av R6 kaliber har nok ett mer imponerende lydbilde Jaja, kjører da i vertfall åpent, nei men svarte F.... Skal tenke litt i natt på hva som overgår din sykkel jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Du har airbager... Laget noen ny tråd om den nye Z'en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Du har plass til mer enn 2 brus i "bagasjerommet" du har vel plass til 3 eller 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Bmw S1000RR går vel R6´en en høy gang uansett... Gratulerer med fet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Du kjører jo R6 selv Beetle BmwZ : Hehehe ja jeg venter spent ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Bedre stereo i Z4 enn i en R6 vell? Hadde ikke takka nei til noen av alternativa egentlig, sitter på finn og sikkler etter sykkler akkurat nå... Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå