Makky123 Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Noen her som har erfaring med verkstedet Autopower DA? (Stanseveien 6 i Oslo) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Bruker kun Autopower når jeg gjør noe med 535'en min og er veldig fornøyd. Knallservice med gode priser. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Bruker kun Autopower når jeg gjør noe med 535'en min og er veldig fornøyd. Knallservice med gode priser. Anbefales. +1 Kan trygt bruke Autopower. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Kan absolutt anbefales! De er meget dyktige og prisene er langt bedre enn hos et merkeverksted. Et stempel i boken fra Autopower er like mye verdt som et stemple fra et autorisert verksted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Bruk denne tråden for tilbakemeldinger til verksteder etc: viewtopic.php?f=9&t=2939 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Knall service. og meget rimlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Jepp. Forrige gang jeg hadde E34 ble den ofte servet av Per på Autopower. Lite å sette fingeren på annet enn at det ofte er fullbooket der og det sier jo litt det også E39ern har også vært innom etter at Alf ble salig eller hadde det for travelt. Synd de ligger på feil sida av elva for meg. Bruker Furubakken i Bærum nå etter at jeg har slått opp med Stenshagen, hvis jeg ikke tar det selv eller hos Tan. Stempel i boka er ikke verdt mye når bilen passerer 250,000. Furubakken er ryddige folk som kan skru og er sånn nogenlunde greie på pris. Jeg vil også nevne Arne Gulbrandsen http://arnegulbrandsen.no/ Flinke folk "midt i Oslo". Stenshagen gir jeg ikke fem øre for mer P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå