Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Mye som spiller inn når man tester biler opp mot hverandre.

 

På en 87 model 535 har sikkert mye flere hester reist på beite enn en 98 728. (i 2008)

Sjåføren kan ha mye og si. Gir skift foreksempel.

 

Og 1,1 sekund forskjell til 100 under optimale forhold hos BMW er nok ganske likt i virkeligheten under helt tilfeldige forhold :)

Om han tråkka på gassen like etter meg for eksempel. Så er det sekundet borte. Spesielt hviss han også er tregere til å gire enn Testpersonen hos BMW og om 20 av hestene hans var på beite sammensmed 5 av mine.

 

Så jeg vil fortsatt si de 2 bilene gikk ganske likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle faktorer spiller selvsagt inn så ingenting kan fastslås :) Men 87 535I? Snakker vi E28 her eller for da kan det være forskjell? :) E34 kom tidligst som 88 modell selv om produksjonen startet i November 87.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

why?

 

Det er så utroolig irriterende og tidsforbrukende å trykke på en link til en bil man ikke har interresse for! :stupid:

 

Var selvfølgelig sarkastisk for de som ikke forsto det ved første øyekast! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi skrive pris også, i tilfelle det ikke er en prisklasse du ser etter? Blir for dumt. Sjekk denne tråden når du har tid til å trykke på linker =)

Når folk gidder å dele gode kupp med andre, så skal man ikke klage på infoen rundt tjenesten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...