Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Uwe Gemballa ble forøvrig skutt av kriminelle på en reise til Sydafrika for to år siden og dette kan være en årsak til at markedet reagerer usikkert på den fremtidige verdien av modellene fra Gemballa.

Utrolig synd at grunderen av en av de store tuningfirmaene tok kvelden. Alle med litt vett innabords skjønner jo at man må holde seg unna Sør-Afrika (og resten av kontinentet), men når man er halvkriminell og desperat må man vel ta sjanser for å holde skipet flytende.

Forresten wicky - kan ikke du se til helvete å holde kjeft? Makan til idiot har jeg aldri sett på internett. Du må jo ha en stor mangel på både iq og sosial intelligens. Du må ha slått hodet i kjøkkengulvet når du ble født - det er helt utrolig at du får skrive på det forumet her. 99% av innleggene dine er jo bare søppel. Ta gjerne med deg Erebus ut av døra når du går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ mente antiskrens :oops: , ser ut som det bare er antispinn :shock:

ASC har en form for antiskrens også, men den er ikke like "smart"/god som DSC. e46 fikk aldri en ASC+T-knapp, me funksjonen er den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Werther: Skal du SERIØST starte krangel igjen?! Driter fuckings langt i deg og dine meninger om meg og mine innlegg! Du ble vel misbrukt fra fødsel av right? Stakkars deg.sikkert derfor du har smilehull.. skada idiot!

Jeg og Erebus (og Fredrik) har våre MANGE uenigheter og jeg er fullstendig enig i at diskusjonen hisser seg opp gang på gang, og jeg beklager for dette! Men ikke kom og rakk ned på meg! Mine innlegg er til tider verdifulle og, etter min mening, er det mange som liker mine innlegg! :) Hvorvidt det samme gjelder for Erebus vet jeg ikke da jeg ikke kan svare på vegne av han, men han innehar også en del info om biler som interesserer mange av oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ mente antiskrens :oops: , ser ut som det bare er antispinn :shock:

ASC har en form for antiskrens også, men den er ikke like "smart"/god som DSC. e46 fikk aldri en ASC+T-knapp, me funksjonen er den samme.

Denne kan du se har DSC

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33321717

Tror jeg heller velger den, har hatt e46 tidligere og det funka jo greit med asc på den, men noen ganger klarer jo de kvinfolkan å gjøre det store :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utover at det ble litt off topic fra kupptråden, så vil jeg ikke si at innleggene til Wicky og Erebus er søppel? Iallefall på denne tråden er det jo bare litt entusiasme som bobler over :)

Ingen som vet noe om de to slitne e34`ene jeg la ut? Synd om den manuelle 535`en ender i pressa eller som delebil da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...