Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

93' 325i coupe - Original M-technick! ;)

Er ikke noe orginal mtech heller- skulle sett utstyrslisten - hvor er det sorte taktrekket feks?

Kupp tråd dette - ikke frivillig ran tråd :) Få prisen ned i 10.000kr så er det ett kupp :)

Original m-technik, jo. Ran er det ikke. Litt reklame må da være lov :)

Ikke mye kupp dette, og i tillegg "tipse" om sin egen bil [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2001 ifølge autopower, men rundt der en plass ihvertfall. Ifølge registreringsnummeret er det en 528i, men motoren kan jo ha blitt byttet (ikke at det gjør den til en 530i).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ikke nevnt med et ord i annonsen at det er byttet motor i den. Virker ikke så veldig seriøst da synes jeg. Dette er jo sånt som kan være lurt å få med, og gjerne om den faktisk er godkjent ombygd eller ikke.

enig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ikke nevnt med et ord i annonsen at det er byttet motor i den. Virker ikke så veldig seriøst da synes jeg. Dette er jo sånt som kan være lurt å få med, og gjerne om den faktisk er godkjent ombygd eller ikke.

Syntes bare prisen så grei ut til at det var en 530 men dersom det ikke er det er det jo ikke noe kupp, beklager at jeg ikke sjekket opp først :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ikke nevnt med et ord i annonsen at det er byttet motor i den. Virker ikke så veldig seriøst da synes jeg. Dette er jo sånt som kan være lurt å få med, og gjerne om den faktisk er godkjent ombygd eller ikke.

Syntes bare prisen så grei ut til at det var en 530 men dersom det ikke er det er det jo ikke noe kupp, beklager at jeg ikke sjekket opp først :D

Bilen er ligget ute lenge, ble lagt ut på nytt nå. Jeg ringte på den for en stund tilbake, og bilen ble bygget om til 530 i Tyskland da den var ny, i følge eier. Er jo uansett kurant pris, ptm utstyr osv på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skulle akkurat legge den ut og si det samme! Altså.. Hadde jeg sett den da den lå ute for 20, hadde det vært min. Men så den desverre etter den var solgt. For all del. Synes jo at den prisen der er bra i forhold til bilen. Synes ikke man kan ta noe mindre for den i forhold til standen og dagens marked. Forrige eier må forøvrig ha vært en idiot som solgte den så billig kun pga en slik bagatell etter at han hadde hatt bilen i 6-7år, som han skrev! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...