Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Bruksbil faktisk.

Hadde jeg hatt den skulle jeg ikke ha pleid den som noe annet enn en bruksbil med kraftig motor og firehjulsdrift...

M5 hadde stilt seg annerledes, dog, fordi det er legendarisk modellinje som fortjener å være på veien så lenge som mulig...

Mitt perspektiv, hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at 550 er en mer "voksen" bil enn M5 på en måte.. Vondt å forklare. Men det jeg da ikke skjønner er hvorfor ikke kjøpe en sjuer? Kan jo være design osv, men generelt så er vel det en bedre bil. Heller 750 enn 550 i min bok iallefall, når det er snakk om toppmodeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at 550 er en mer "voksen" bil enn M5 på en måte.. Vondt å forklare. Men det jeg da ikke skjønner er hvorfor ikke kjøpe en sjuer? Kan jo være design osv, men generelt så er vel det en bedre bil. Heller 750 enn 550 i min bok iallefall, når det er snakk om toppmodeller.

Er ikke alle som vil ha så stor bil som en 7 serie undertegnede inkludert. 5 serien er en så bra bil at har aldri savnet et større flak enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Enig, jeg vil heller ikke ha en 7-er. Blir for stort for lukeparkering og typisk kjøpesenterparkeringsplass i Oslo.

Greit med max utstyrt 3-serie Touring med ordentlig motor, i stedet... Statusen til 7-ern gir jeg beng i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Once a sjuer Never a treer... haha :P Jeg hadde heller satset på en 750 ja...men den koster vel 500k mer... Og skal man først ha en 750 kan man likegjerne kjøre på med 760iL...DA er man rå...og drit i at den ikke får plass ved lukeparkering..da har man nok penger til å betale i ett parkeringshus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen er bare en vanesak :P Lukeparker med Van'n til tider, med sine 208cm på skjermene og sine 6m i lengde blir det ikke en rent liten bil :wink:

Ellers er e32'n litt ekkel, da man ikke ser noe av rompa på bilen ut ruta eller i speilene! Ser kun til C-stolpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Syns E28en er litt nasty ved rygging også, man ser heller ikke rumpa fra bakspeilet. Vanskelig å skjønne hvor mye man har å gå på. Men det er perfekt størrelse på bilen - masse plass, også i bagasjerommet :)

Sorry OT ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Syns E28en er litt nasty ved rygging også, man ser heller ikke rumpa fra bakspeilet. Vanskelig å skjønne hvor mye man har å gå på. Men det er perfekt størrelse på bilen - masse plass, også i bagasjerommet :)

Sorry OT ;)

ryggekamera sko du hatt ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...