Thewiz Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Originalt var den en 316. Står ingenting om at den er ombygget heller i annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Kjenner til selger og kan bekrefte at den bilen er så strøken som det kan bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Må jo nevne at den er ombygget i annonsen. Har vel tenkt å lure noen å ikkje nevne de siden han kje skriver noe om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Kjenner til selger og kan bekrefte at den bilen er så strøken som det kan bli Ja jøss, da er en 316 med større motor verdt 30k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Kjenner til selger og kan bekrefte at den bilen er så strøken som det kan bli Ja jøss, da er en 316 med større motor verdt 30k +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Kjenner til selger og kan bekrefte at den bilen er så strøken som det kan bli Njaa http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=36190612 Kunne vel vasket taket sitt litt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 hø? skrev at den er veldig pen å se på.. Det at den ikke er godkjent ombygd tar ikke jeg stilling til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Du skrev den var så strøken som den kan bli du, det er noe helt annet meg bekjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35944820 Hmm, må være ombygg? Bilen ble solgt fort, men vet ikke, hadde den vært verdt prisen? Syns selgere skal bli flinkere til å fortelle om ombygg/godkjenning... De ombygde bila skulle aldri fått lov til å være annonsert under M3/M5 på finn.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Den har ligget der lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Den har ligget der lenge. Okey, da er det sikkert bare jeg som har ignorert den glatt. My bad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 ahhh typisk!! tulling som sier d er 325 når d er 316... om den hadde vært godkjent ombygd så hadde det stått der med caps lock nærmest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Kjenner til selger og kan bekrefte at den bilen er så strøken som det kan bli Det kan du vel ikke mene? Delvis blått delvis sort interiør er ganske langt ifra "så strøkent som det kan bli" i mine øyne ihvertfall Elektriske OG manuelle vinduer foran har jeg heller aldri sett på som veldig praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 haha, el vinduer og manuelle. Hvis noen syns denne er strøken, har man ikke sett mye flott før. Ser ut som den har fått seg en liten trøkk foran også, siden panseret er mye lengre ned en forskjermen (høyre). Fæle lykter / interiør hadde den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 haha, el vinduer og manuelle. Hvis noen syns denne er strøken, har man ikke sett mye flott før. Ser ut som den har fått seg en liten trøkk foran også, siden panseret er mye lengre ned en forskjermen (høyre). Fæle lykter / interiør hadde den også. haha huff, jeg titta på den når kl var 5-6 om morran eller noe denne var jo helt jalla.... 316 bygd om på en jalla måte. blått og svart dash og gulvteppe, skinnarmlene både elektriske og manuell vindusheis, fysjjjj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå