Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Typisk.. Er jo bilrelatert? Mer bilrelatert enn 90% av innholdet i tulletråden ihvertfall :lol:

Ja! Det er sant :D

Var vel et eller annet om å ikke diskriminere enkeltpersoner for prisen de har valgt på bilene sine eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36505597

Har veldig lyst på en 540 ikke spesielt fornuftig, men tror det er en morsom touring.

Prisen på denne er ikke så gal

Denne kan bli et kupp! Jeg prøvekjørte den for et år siden. Da hadde den gått litt mindre. Men eid av pertentlig gubbe som hadde den i 12 år. Han døde av kreft og svigersønnen hans skulle selge. Men siden har den dukket opp for salg 2-3 ganger. Så tipper at dette er et kupp om du får kranglet den ned i 65-70. Og det tror jeg bør la seg gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36552596

Denne er nok borte når jeg våkner imorgen :)

Dessverre.. Selv om jeg sendte SMS og holdt av den 1 min etter at jeg tilfeldigvis så denne linket i denne tråden. Han lovet å holde av, men det er vel noen som dukket opp med kontanter ila natten..

Til andre som følger med på denne tråden, så er jeg en nyoppstartet bilforhandler (www.altibil.as)

Og slik det er om dagen, så kan jeg ikke få tak i nok bil. Våres intensjoner er å sitte på langt over 100 biler til enhver tid og dette krever en masse av biler på vei inn da det hele tiden er biler som er på vei ut.

Om noen finner en bil i oslo/hedmark/oppland som er priset gunstig, slik som 320COUPE´n, så betaler jeg gjerne en heftig finnerlønn om "ditt tips" fører til en handel.

Det meste kan være av interesse da vi er "alt-spisende" :)

Ikke sikkert at dette medfører noe ekstra "butikk" for meg, men det skader ikke å prøve noe nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...