Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36552596

Denne er nok borte når jeg våkner imorgen :)

Dessverre.. Selv om jeg sendte SMS og holdt av den 1 min etter at jeg tilfeldigvis så denne linket i denne tråden. Han lovet å holde av, men det er vel noen som dukket opp med kontanter ila natten..

Til andre som følger med på denne tråden, så er jeg en nyoppstartet bilforhandler (http://www.altibil.as)

Og slik det er om dagen, så kan jeg ikke få tak i nok bil. Våres intensjoner er å sitte på langt over 100 biler til enhver tid og dette krever en masse av biler på vei inn da det hele tiden er biler som er på vei ut.

Om noen finner en bil i oslo/hedmark/oppland som er priset gunstig, slik som 320COUPE´n, så betaler jeg gjerne en heftig finnerlønn om "ditt tips" fører til en handel.

Det meste kan være av interesse da vi er "alt-spisende" :)

Ikke sikkert at dette medfører noe ekstra "butikk" for meg, men det skader ikke å prøve noe nytt :)

Da faller vel vitsen med tråden litt bort, om vi skal tipse noen som kun skal kjøpe den for å gjøre den dyrere for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36552596

Denne er nok borte når jeg våkner imorgen :)

Dessverre.. Selv om jeg sendte SMS og holdt av den 1 min etter at jeg tilfeldigvis så denne linket i denne tråden. Han lovet å holde av, men det er vel noen som dukket opp med kontanter ila natten..

Til andre som følger med på denne tråden, så er jeg en nyoppstartet bilforhandler (http://www.altibil.as)

Og slik det er om dagen, så kan jeg ikke få tak i nok bil. Våres intensjoner er å sitte på langt over 100 biler til enhver tid og dette krever en masse av biler på vei inn da det hele tiden er biler som er på vei ut.

Om noen finner en bil i oslo/hedmark/oppland som er priset gunstig, slik som 320COUPE´n, så betaler jeg gjerne en heftig finnerlønn om "ditt tips" fører til en handel.

Det meste kan være av interesse da vi er "alt-spisende" :)

Ikke sikkert at dette medfører noe ekstra "butikk" for meg, men det skader ikke å prøve noe nytt :)

Off, det var synd! :( Fant den 2 min etter at den ble lagt ut, angrer nesten at jeg ikke ringte selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg har forståelse for det, Torbfer og Jojr.

Da avlyser vi da jeg ikke ønsker å bli den store stygge ulven. Det er nok av surmulere der ute som gjerne "skal ha hver eneste bil", men som aldri kjøper.

Disse vil jeg tro hadde blitt meget provosert av å konkurrere mot en hurtigere beslutningstaker.

Jeg, for min del, lar dette ligge og respekterer flertallets stemmer :)

mvh jon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg har forståelse for det, Torbfer og Jojr.

Da avlyser vi da jeg ikke ønsker å bli den store stygge ulven. Det er nok av surmulere der ute som gjerne "skal ha hver eneste bil", men som aldri kjøper.

Disse vil jeg tro hadde blitt meget provosert av å konkurrere mot en hurtigere beslutningstaker.

Jeg, for min del, lar dette ligge og respekterer flertallets stemmer :)

mvh jon

Det skal du ikke se bort fra at det er en del surmulere, jeg har kjøpt alle mine biler usett over telefon så skal man ha billig bil må man være rask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Fant denne på finn..

Selv synest jeg den er et kupp, tross høy km.stand.

Sjekk utstyret(!)

Hvordan er disse motorene med såpass høy km.? Erfaringer?

Har også vært i konkakt med selger som sier motor går helt fint, girkasse bare gått 17 000 etter overhaling, kanaler/jekkfester sveist.

Motor påkostet 40 000 de siste år (bl.a. ny vannpumpe nylig)

Delebil følger med uten motor å gir, der det står bl.a. svart delskinn.

Hva synes folk om denne? Vurderer den selv. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Fant denne på finn..

Selv synest jeg den er et kupp, tross høy km.stand.

Sjekk utstyret(!)

Hvordan er disse motorene med såpass høy km.? Erfaringer?

Har også vært i konkakt med selger som sier motor går helt fint, girkasse bare gått 17 000 etter overhaling, kanaler/jekkfester sveist.

Motor påkostet 40 000 de siste år (bl.a. ny vannpumpe nylig)

Delebil følger med uten motor å gir, der det står bl.a. svart delskinn.

Hva synes folk om denne? Vurderer den selv. :-P

jupp, kupp er det nokk, men hold fingrene fra fatet!! skal ha denne jeg!

neida bare tuller, ble keen på v8 når jeg så denne, virker så åsi strøken på bildene

løp og kjøp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lurt å legge ut denne bilen her hvis du seriøst vil ha den selv ihvertfall, sjekka pris på fly/tog nå :lol:

Den var ganske fin! Mulig den fineste E34 Touringen jeg har sett...

Lykke til med kjøp!

Fått stadig mer trua på 30.000 kroners biler (begge mine er kjøpt på impuls til ca. den prisen) :P Grei budsjettklasse for "kuppkjøp".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...