Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Det fremgår ikke av annonsen at rust er utbedret, så jeg kan tenke meg at tilstanden på karrosseriet er tilsvarende som for 2007.

Pleier du å skrive i annonsen at tidligere feil og mangler for fem år siden er utbedret når de er det?

Når man først beskriver eventuelle oppgraderinger, mener jeg det er på sin plass å opplyse om det er foretatt eventuelle større karrosseriarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at den ikke blir solgt. Høy kmstand? 300 000 er høy kilometerstand.

Den er høy til M3 å være, og hva tror du er mest slitt av en 320 som har rulla 300000km på motor vei kontra enn M3 som blir kjørt slik en M3 pleier å bli kjørt?

Uansett har man først lyst på en E46 M3 velger nok di fleste å bruke noen tusen mer for å få en strøken M3 med lavere KM.

Men for all del, gøy å se at di faller under 300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for høy km stand. Hadde eg vurdert M3 hadde eg aldri vert i tvil om eg sko spandert 50-70 tusen kr meir og fått ein så har gått mye mindre. Begynner vel å bli noe slitt når den er nermer seg 200km. Er vel ikkje alle M3 anne som blir kjørt søndagstur med heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at den ikke blir solgt. Høy kmstand? 300 000 er høy kilometerstand.

Den er høy til M3 å være, og hva tror du er mest slitt av en 320 som har rulla 300000km på motor vei kontra enn M3 som blir kjørt slik en M3 pleier å bli kjørt?

Uansett har man først lyst på en E46 M3 velger nok di fleste å bruke noen tusen mer for å få en strøken M3 med lavere KM.

Men for all del, gøy å se at di faller under 300

ja problemet er nok å få penger for bilen når du en gang skal selge den igjen, da har den nok rullet godt over 200tkm

Men om ikke rådelagerene snart blir bytta så må den ha ny motor :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...