Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Beklager, men jeg må le litt :lol: Er bilen fortsatt til salgs? Var da fælt til tungsolgt den skulle være. Trodde alle ville ha Audi jeg :shock:

Hehe jepp, bare prøvd en gang før på finn men,Så ikke den helt store innsatsen.

Men ja er enig drittbil å selge.

Tror det er interiøret som gjør det.

Syns det er en flott bil jeg men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg må le litt :lol: Er bilen fortsatt til salgs? Var da fælt til tungsolgt den skulle være. Trodde alle ville ha Audi jeg :shock:

Hehe jepp, bare prøvd en gang før på finn men,Så ikke den helt store innsatsen.

Men ja er enig drittbil å selge.

Tror det er interiøret som gjør det.

Syns det er en flott bil jeg men

Hvordan ser interiøret ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote="jojr"]

Beklager, men jeg må le litt :lol: Er bilen fortsatt til salgs? Var da fælt til tungsolgt den skulle være. Trodde alle ville ha Audi jeg :shock:

Hehe jepp, bare prøvd en gang før på finn men,Så ikke den helt store innsatsen.

Men ja er enig drittbil å selge.

Tror det er interiøret som gjør det.

Syns det er en flott bil jeg men

Hvordan ser interiøret ut?

385717_10150770208654134_1138374775_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt Audi med litt motor er dessverre tungsolgt. :(

Forstår egentlig ikke helt hvorfor. Prøver å selge vår A4 2.0TFSI quattro (200hk) og nå (fordi vi må), og det er rett og slett en kjempebra bil, som f.eks. BMW ikke har noen reell konkurrent til, siden E46 med x-drive er for dyr og gammel, mens E91 med x-drive er for dyr. Det var jo også grunnen til at vi kjøpte den for tre år siden.

Husker jeg fulgte med litt på A6 med quattro i 100k-klassen før vi kjøpte A4en (som var en mye dyrere bil). Bookmarka en del (var vel stort sett 2.4 bensin) på Finn, sammen med en del E39er, og en måned senere var ingen av A6ene solgt, mens alle E39ene var solgt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en bil er innenfor 5 år gammel er det en fordel om den er kjøpt ny i Norge pga garanti/reklamasjonsrettigheter.

Hvis den er eldre enn det, har man ikke de store muligheter for reklamasjon osv uansett. Da ser jeg det heller som en fordel at den har gått i Tyskland, med tanke på vei og vinterforhold vi har her i Norge.

En eldre importert bil er ofte bedre enn en norsk bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en bil er innenfor 5 år gammel er det en fordel om den er kjøpt ny i Norge pga garanti/reklamasjonsrettigheter.

Hvis den er eldre enn det, har man ikke de store muligheter for reklamasjon osv uansett. Da ser jeg det heller som en fordel at den har gått i Tyskland, med tanke på vei og vinterforhold vi har her i Norge.

En eldre importert bil er ofte bedre enn en norsk bil.

31.12.05, den ble regga sånn fordi da slapp de første eierene 3 år på leasing på den

Men det er også noe greier med at det er billigere og bygge denne om til m3 og få det godkjent imotsetning til en 2005 mod import e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...