Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Har kikket på denne, absolutt vært å kikke på, selger er veldig seriøs kar, men jeg var ute etter en helt rustfri bil, og denne har bittelitt falserust i underkant av dørene, men ikke mer enn at det går å slipe og lakke. Øvre del bakluke må byttes. Fantastisk sharp og fin i understell og motor. Hadde egentlig bestillt ppi hos Arne Gulbrandsen, men trakk meg fordi den i og for seg hadde de samme problemene med falserust som min egen e-39, og da blir det billigste å beholde den jeg har, men helt riktig kjøp for en med tilgang til rimelig lakkering. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev aldri at det var en pen bil :P Har ikke sansen for Automote styling selv. Men mtp va eiger har lagt i penger på bilen, så er ikke det der noen upris.

Der er jeg fryktelig uenig. Hjelper ingenting hva forrige eier har brukt på bilen når det han har gjort er å ødelegge den.

Men klart, er man ute etter masse plastikk og Lamborghini dører, ermet jo mye billige en å ødelegge enda en:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikket på denne, absolutt vært å kikke på, selger er veldig seriøs kar, men jeg var ute etter en helt rustfri bil, og denne har bittelitt falserust i underkant av dørene, men ikke mer enn at det går å slipe og lakke. Øvre del bakluke må byttes. Fantastisk sharp og fin i understell og motor. Hadde egentlig bestillt ppi hos Arne Gulbrandsen, men trakk meg fordi den i og for seg hadde de samme problemene med falserust som min egen e-39, og da blir det billigste å beholde den jeg har, men helt riktig kjøp for en med tilgang til rimelig lakkering. :)

For man rusfri E39 a ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Automote BMW en er jo ikke så verst pris på om man er ute etter en slik bil.

Det koster nå litt hvis man skal gjøre det selv. Evnt betale Automote for å gjøre det. Felgene koster jo sikkert 1/3 del..

Disco i VDO'n da alt som kan lyse lyser jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er altså KUPP tråden...

Det finnes en tråd om mennesker som gjør ting feil OG tulletråden, ta sånt der så kan vi som leter etter biler få ha denne tråden i fred.

Og nei, jeg er ikke sur! Er bare litt lei av å havne innpå annonser med monstrøse/fæle/dyre biler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...