Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Kjempemorsomt å registrere seg for å legge ut link til sin egen annonse på en MOPED? Retard opplegg...

Tross alt ett par dager siden, men må bare komentere dette. Irriterte meg rett og slett grenseløst når jeg leste denne komentaren, samt noen andre som ble skrevet!

Er det et slik miljø vi vil ha i BMW? Ikke særlig hyggelig velkomst for en ung nyregistrert bruker, som tydeligvis er her for å dele samme interesser som oss. Kanskje ikke veldig populært å legge ut sin egen moped, men får det alvorlig talt være grenser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempemorsomt å registrere seg for å legge ut link til sin egen annonse på en MOPED? Retard opplegg...

Tross alt ett par dager siden, men må bare komentere dette. Irriterte meg rett og slett grenseløst når jeg leste denne komentaren, samt noen andre som ble skrevet!

Er det et slik miljø vi vil ha i BMW? Ikke særlig hyggelig velkomst for en ung nyregistrert bruker, som tydeligvis er her for å dele samme interesser som oss. Kanskje ikke veldig populært å legge ut sin egen moped, men får det alvorlig talt være grenser!

Dette er "Den store finn.no-kupp tråden". Ikke "Hei, jeg selger noe på Finn tråden". 316 var kanskje litt krass for sarte sjeler, men budskapet støtter jeg fullt ut. Dessuten blir det feil å si at scooteren er ett SYYYYYYKT kupp, ett SYYYYYYYYKT kupp er når noe koster typ 10% av det en vanligvis ville forventet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig i at dette er feil tråd å legge ut scooteren sin. Men vedkommende er helt ny på forumet med 7 innleg, og dermed nok ikke helt bekjent med hvordan det fungerer. Det jeg prøver å si er at det går ann å gi beskjed til en ny forumsbruker på en helt annen måte. Var også en-to andre som hadde en annen krass komentar, tross alt vedkommende fortalte at han var helt ny og ønsker seg bmw.

Jeg fyrte meg selv kanskje litt mye opp i første inlegg jeg og, så det beklager jeg, men står fortsatt for hva jeg sa. Men som du sier dette er "Den store finn.no-kupp tråden", så skal ikke komme med mer OT fra min side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig i at dette er feil tråd å legge ut scooteren sin. Men vedkommende er helt ny på forumet med 7 innleg, og dermed nok ikke helt bekjent med hvordan det fungerer. Det jeg prøver å si er at det går ann å gi beskjed til en ny forumsbruker på en helt annen måte. Var også en-to andre som hadde en annen krass komentar, tross alt vedkommende fortalte at han var helt ny og ønsker seg bmw.

Jeg fyrte meg selv kanskje litt mye opp i første inlegg jeg og, så det beklager jeg, men står fortsatt for hva jeg sa. Men som du sier dette er "Den store finn.no-kupp tråden", så skal ikke komme med mer OT fra min side :)

Nå er det ganske ofte upassende og krasse kommentarer ofte på hele bimmers. En ting man kan tenke på er å si fra på litt penere måter. Samt at det er stor forskjell på hvordan ting på tekst blir oppattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke FINN-annonse, men meget billig E46 M3 i Sverige :)

http://www.blocket.se/jonkoping/Bmw_m3_ ... m?ca=8&w=3

Ikkje lynsj meg vist eg tar feil, men har ikkje den vert norsk registrert? Mener å ha sitt en så er PRIKK lik med norske skilt, blant annet på Gatebil i juli, og det er ein ganske spesiell farge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke FINN-annonse, men meget billig E46 M3 i Sverige :)

http://www.blocket.se/jonkoping/Bmw_m3_ ... m?ca=8&w=3

Ikkje lynsj meg vist eg tar feil, men har ikkje den vert norsk registrert? Mener å ha sitt en så er PRIKK lik med norske skilt, blant annet på Gatebil i juli, og det er ein ganske spesiell farge!

Tror ikke det er den nei :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35348316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...